پاسخ سفارت ایران در هند به یاوه گویی های رژیم صهیونیستی

بهترین راه برای سرپوش گذاشتن بر جاسوسی و جنایات دیگر رژیم صهیونیستی، چیزی جز متهم کردن و راه اندازی یک جنگ تبلیغاتی علیه دیگران، به ویژه ایران نیست.

به گزارش مشرق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو به تکرار لفاظی‌ها و اظهارات بی اساس سفیر ماجراجو و نژاد پرست رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

در پاسخ سفارت کشورمان که برای رسانه‌های هند نیز ارسال شده، آمده است همانطورکه این روزها رسانه‌های هندی و بین المللی منعکس می‌کنند، به راحتی می‌توان نتیجه گرفت رژیم صهیونیستی به علت جنایات و تخلفات مختلف خود از جمله افشای اخیر رسوایی پگاسوس، تحت فشار شدیدی برای رهایی از فشار عمومی است. زیرا یک شرکت صهیونیستی مرتبط و وابسته به دستگاه مخفی وحشتناک و بدنام آن رژیم متهم و حامی اصلی آن است.

بهترین راه برای سرپوش گذاشتن بر چنین افشاگری و انحراف افکار عمومی از این موارد فاجعه بار جاسوسی و جنایات دیگر، قطعاً چیزی جز متهم کردن و راه اندازی یک جنگ تبلیغاتی علیه دیگران، به ویژه ایران نیست، در حالیکه همه اعتراف می‌کنند رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین منبع تجاوز و وحشت علیه کشورهای همسایه و دارنده بزرگترین زرادخانه هسته‌ای با بیش از ۲۰۰ موشک اتمی در غرب آسیا است. همچنین پشت بسیاری از پرونده‌های ترور، درگیری و نقض حقوق بشر در منطقه ما و کل جهان است.

در این میان، ایران به عنوان یک قهرمان بزرگ در مبارزه با تروریسم بین‌المللی، به پیشنهاد و حمایت نه تنها منطقه عاری از سلاح هسته‌ای، بلکه جهانی بدون سلاح هسته‌ای نیز افتخار می‌کند. شفافیت برنامه هسته‌ای ایران نیز به رسمیت شناخته شده و ماهیت صلح‌آمیز آن از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید شده است، در حالیکه رژیم صهیونیستی به‌ عنوان یک تهدید بزرگ برای همسایگان خود و منطقه هرگز نپذیرفته است که تاسیسات هسته‌ای‌اش از سوی نهادهای بین‌المللی نظارت و یا راستی‌آزمایی شود.

پس بهتر است دست از شعارزدگی بردارند و برای طفره رفتن از پاسخ صحیح به پرسش‌های معتبر، به استفاده از حربه‌های کودکانه یادشده پایان دهند.

ناور گیلون، سفیر رژیم صهیونیستی در هند ادعا کرده بود "ایران با یک رژیم بسیار افراطی و با سلاح‌های هسته‌ای هدایت می‌شود و خطری در غرب آسیاست".

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    رژیم نجس و شیطانی و سزطانی رژیم وحشی و کودک کش صهیونیست کارش شیطانی و فرافکنی و تبلیغاتی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس