کد خبر 1292848
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۳۵هزار و ۳۴۹واحدی همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۳۵هزار و ۳۴۹واحدی (۲.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۰هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۲.۸درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان رسید.

هزار و ۳۶۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۲۰نماد و افت بیش از سه درصد ۵۰۶نماد را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی خان IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 0
    باشه مهم نیست عادت کردیم،، ولی عشقی چیکار میکنی ،این هم چقدر مثلا زرنگ است ۳۰هزار تا ۳۰هزارتاکم میکنه بعد سه چهار رزو هزارتا هزارتا افزایش میده ،، البته بعضی سهم ها مانند انرژی ۳ هوشمند هستن و دراین مواقع بسته میشن ،، انرژی ۳ یادتون نره چون این معلومه میکشه بالا حالا .
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    4 0
    آقای رئیسی
  • ناشناس IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    سلام انا لله وانا الیه راجعون من یک بازنشسته هستم با سند به شما ثابت میکنم حقوق ۳۰ خدمت من کمتر از ضرر یکسال گذشته،من در بورس بوده به گفته همه کارشناسان سبد سهام من بسیار ارزنده است ولی در بازار مثبت منفی زیان ده منفی هستم به نظر من فقط دست مافیا در کار است کسانی با کمک دولت درحال تبخیر بازار سهام هستند از عاقبت کار بترسید مردم منافق نیستند مسوولان و دست اندرکاران منافقند واز حسن نیت مردم سو استفاده میکنند باز هم تاکید می کنم همیشه مردم ساکت نمی نشینند و آدمی که همه سرمایه عمرش را از دست داده نمی تواند ۵ سال صبر کند
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 0
    خدا لعنت کنه باعث و بانی پودر شدن سرمایه مردم تو بورس رو
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    این چه مدل اداره کردن بورس هست شرکتهای در پیتی را از بورس خارج کنید با فروش اموال ودارایی هاشون که در این دوسال 10برابر شده ضرر سهام داران را پرداخت کنید وشرکت را منحل بقیه شرکتها هم باید افزایش سهم به همان تعداد سهام سهام داران سود نقدی بخوره رو سرشون حقوقی هم باید خرید کنه دو برابر انچه 21مرداد99خارج کرده دیگه کاری داره انگار می خوان موشک بفرستن کره مریخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس