حضور زاکانی در جلسه شورای شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جلسه هم اندیشی امروز شورای شهری‌ها با شهردار تهران ارائه داد.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای  شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نشست هم اندیشی امروز اعضا گفت: جلسه امروز به اتفاق اکثریت اعضاء با حضور  علیرضا زاکانی، شهردار تهران و برخی از معاونین آن با موضوع بررسی انتصابات در شهرداری برگزار شد و مباحثی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جلسه زاکانی با وزیر راه درباره ساخت مسکن در تهران

وی افزود: در این زمینه گزارشی توسط حبیب الله مسوول کانون ارزیابی انتصابات شهرداری تهران ارائه شد و در حقیقت همان ارائه‌ای انجام شد که قرار بود در صحن علنی اتفاق بیفتد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه مراحل و روش‌های ارزیابی  انتصابات شهرداری در هم اندیشی ارائه شد،‌گفت: در این جلسه هم فکری صورت گرفت و ایراداتی هم توسط اعضای شورا مطرح شد.

نادعلی با بیان اینکه در جلسه هم اندیشی درباره گزارش نحوه کار و آنچه که به عنوان روش علمی در کانون ارزیابی استفاده می‌شود توضیح داده شد، گفت: ۱۰ سال پیش و در دوره آقای قالیباف نیز این موضوع مطرح شده بود و این تیم همان تیم ۱۰ سال گذشته است.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همه اعضاء  تاکید داشتند که دست شهردار تهران برای انتصابات باز است و شورا هیچ اصراری نیاورده و نخواهد آورد تا روال انتصابات به صورت قانونی طی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    مشاور ارشد-دامادشون هم تو جلسه بودن؟؟
  • تک سوار DE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    چقدر قشنگ. با یک جنگ روانی به راحتی سه هفته سرکارتون گذاشتند. دو ماه پیش هم همین کار رو با فیلم های زندان کردند. روزی برسه که بفهمید چقدر تو جنگ روانی عقب افتاده هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس