کد خبر 1292393
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
واکنش سولسشر به اخراج احتمالی ؛ تسلیم نمی شوم زیرا به خودم باور دارم +فیلم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: باور دارم که می‌توانم شرایط را تغییر دهم.

به گزارش مشرق، سولسشر به لحظات آخر حضور خود در منچستریونایتد رسیده و امروز بازی مهمی مقابل تاتنهام در لندن دارد. باخت در این بازی، بی شک او را اخراج خواهد کرد ولی اگر او موفق شود و بتواند در ۲ بازی بعدی یعنی تقابل مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا و جدال سخت مقابل من‌سیتی در لیگ برتر انگلیس موفق شود،‌ شاید بتواند حضور خود در اولدترافورد را تداوم بخشد.

او در مصاحبه با سایت اسکای اسپورت در خصوص شرایط اسف بار منچستریونایتد صحبت کرد و گفت: من ارتباط مستقیم با مدیریت باشگاه منچستریونایتد دارم. مشخصاً  انتظار ندارم که آنها از چنین نمایشی دفاع کنند.همانطور که گفتم، فرم ضعیفی داریم ولی ۱۸ سال حضور من در این باشگاه را با این چند هفته تعریف نکنید.

واکنش سولسشر به اخراج احتمالی +فیلم

سولسشر ادامه داد: من به عنوان بازیکن به اینجا آمدم و سپس به عنوان مربی راهی این تیم شدم. باشگاه منچستریونایتد چنین باشگاهی است و ما همیشه می خواهیم توانایی‌های خودمان را نشان دهیم و به نتیجه مثبت بازگردیم نمی‌گذارم که دوره‌ای به این شکل ، شخصیت مرا تعریف کند. من با قدرت به جلو پیش می‌روم و برای بازی شنبه برنامه‌ریزی می‌کنم. این کاری است که ما باید الان انجام دهیم.ما نیازمند واکنش هستیم و نیاز داریم تا نتیجه مطلوبمان را بگیریم.

سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به خبرنگار اسکای اسپورت که چقدر خود را قدرتمند می‌بینید که شرایط را درست کند، گفت: من به خودم اعتماد و اعتقاد دارم. این مسئله و بودن یا نبودن من فقط به من ربط ندارد. این مسئله یعنی اینکه ما باید جلو برویم زیرا همانطور که گفتم ما در قعر جهنم قرار داریم. ما مقابل حریفمان به شکل بدی باختیم. وقتی من بازیکن بودم ما به نیوکاسل ۵ بر صفر باختیم. من به عنوان مربی به یکی از تیم‌های ترکیه ، یا فنرباغچه یا گالاتاسرای باختم و اولین باخت خانگی ما در لیگ قهرمانان اروپا بود. من در اولین فصل حضورم در منچستریونایتد بودم و حالا تجربه‌های زیادی کسب کرده‌ام.در اینجا فهمیده‌ام که نباید پا پس کشید و باید قدرتمندانه واکنش نشان داد. هیچوقت تسلیم نمی‌شوم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس