کد خبر 1292215
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏فروش جنگ افزارهای فرانسوی به صدام، به گفته خود اروپاییها، در کوتاه مدت 10 هزار شهید روی دست ایران گذاشت!

فروش بمبهای شیمیایی آلمانی به صدام هزاران هموطن ما را شهید و ناقص کرد. انگلیس را هم که میشناسید!

این ماهیت اروپاست. به ما نگویید غرب ستیز، ما علیه ایرانستیزی هستیم.

به ما نگویید غرب ستیز، ما علیه ایرانستیزی هستیم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    6 27
    اینجوری بخوای حساب کنی هیچ صلحی بدست نمیاد ، ژاپن هم بمباران اتمی شد ، الان روابطش با آمریکا به جایی رسیده که آمریکا پیشرفته ترین سلاحش را ( به همه بیش از یه چند عدد نمیفروشه ) به ژاپن میگه بیشتر بخر کسری تجارت پر کن . خود اروپایی یک زمان چنان درگیری به وجود اومده بود که نگو ... هیتلر ۶ میلیون یهودی را کشت و الان مرکل می‌ره اسرائیل میگه قرقی نمیکنه کی بیاد جا کن حتی اگر با دنیا دشمن شیم ، اسرائیل بزرگترین دوست ماست . داداش اینجوری بخوای حساب کنی ، نه صلحی بر قرار میشه نه هیچی .من ۲ تا عضو خانوادم مجروح شدن بلاخره جنگه ...
    • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      12 2
      کسی نخواسته با دنیا قطع رابطه کنه.شما هم جوگیر و هیجانی نشو لطفا. بحث شناخت دشمنه و بعد ارتباط با او...ژاپن را با ایران در خاورمیانه پر از اتش و جنگ نمیتونی مقایسه کنی . یه مقایسه ای کن که ادم به سوادت شک نکنه...در ضمن هیچ صلحی در جهان شکل نخواهد گرفت تا زمانی که رابطه قدرت مطرح باشه. ژاپن صلح نکرده بلکه تسلیم امریکاست.او اجازه ساخت سلاح نداره. پیشرفتش هم فقط به خاطر تلاششون هست و بس. لطفا لطفا مدل مردم عوام در صف نونوایی حرف نزن. یه ذره بیاندیش
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      2 0
      بله، دشمنی در تضاد منافع ایجاد میشود و دوستی هم بالعکس. آلمان و بقیه کشورها منافعشان را خوب شناختند و در راستای آن با یکدیگر متحد شدند. بحث قطع رابطه نیست. تا الان چندین بار روی خوش نشان دادیم و هر بار از پشت خنجر زدند. اروپا و آمریکا تا الان چه روی خوشی به ما نشان دادند که از آن بوی نفع آمده باشد؟ در شرایط فعلی اشتراک منافع چندانی وجود ندارد که بخواهیم با غرب وحشی گل و بلبل باشیم. مگر اینکه از تمام اصول و موازین خود کوتاه بیاییم و سر تسلیم فرود آوریم. در اینصورت هم چیزی جز بنده نخواهیم بود.
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      2 1
      ژاپن توسط آمریکا فتح شد و الان جزو خاک آمریکا است. فقط رسما اعلام نمی شود. آلمان جزو خاک اسراییل است. فقط رسما اعلام نمی شود. حالا اینکه شما اسم بردگی را می گذارید دوستی، حکایت جالبی است.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    13 1
    این عکس مربوط به اسکادران عراقی هواپیمای میراژ اف 1 ساخت کمپانی داسوی فرانسه هست که زمان خودش هواپیمای پیشرفته ای بود. از 100 فروند میراژی که عراق از فرانسه خرید، الان کم تر از 30 تاش دست ایرانه. اینم از مکرهای خداونده. بقیه اش یا شکار تامکت های ایرانی شد، یا در جنگ اول خلیج فارس روی باند فرودگاه های عراق بمباران شد و یا در بیابان های عراق مدفون شد و از بین رفت. چه فراوان اند عبرت ها و چه اندک اند عبرت گرفتن ها!
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    10 7
    یمن و فلسطین در دوران جنگ از صدام حمایت کردند و به آنها سرباز نیز دادند .
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    5 11
    موشک های روسی چی که تا تهران میومد؟!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    19 3
    . ما بدجور جنگ طلبیم. آخر این ما بودیم که در آمریکا کودتا کردیم. این ما بودیم که یک دیکتاتوری بزرگ در آمریکا درست کردیم. این ما بودیم که حق توحش از آمریکا گرفتیم. این ما بودیم که آمریکا را تبدیل به خام فروش نفت کردیم. این ما بودیم که حق کاپیتولاسیون در آمریکا برقرار کردیم. این ما بودیم که به آمریکا دستور دادیم هواپیماهای ما را بخرد و به نیابت از ما برود با شوروی و یا شورشیان ظفار بجنگند و صدها کشته بدهد. این ما بودیم که بی اجازه و اطلاع مقامات آمریکا هواپیماهای آنها را برای بمباران ویتنام می بردیم. این ما بودیم که فرهنگمان را بر آمریکا تحمیل کردیم. این ما بودیم که وقتی شاه آمریکا در خال قتل عام مردمش بود از او حمایت کردیم. این ما بودیم که بعد از انقلاب آمریکا از تجزیه طلبان آمریکایی حمایت اطلاعاتی و مالی و تسلیحاتی کردیم. این ما بودیم که صدام را به حمله به آمریکا تشویق کرده و از او حمایت کردیم. این ما بودیم که قرارداد الجزایر را تبدیل به کاغذ پاره کردیم. این ما بودیم که سلاح شیمیایی به صدام دادیم و همه نوع حمایت اطلاعاتی و مالی از او به عمل آوردیم و حتی خلبانان عراقی را با ناوهایمان نجات می دادیم. این ما بودیم که ناوهایمان را به خلیج مکزیک فرستادیم و هواپیماهای مسافری آمریکا را هدف قرار دادیم. این ما بودیم که آمریکا را زیر شدید ترین تحریمهای فلج کننده قرار دادیم. این ما بودیم که بمب اتمی خودمان داشتیم اما آمریکا را به دلیل داشتن برنامه صلح آمیز اتی مجازات کردیم. این ما بودیم که هر روز آمریکا را تهدید کردیم. این ما بودیم که با تاسیس شبکه های متعدد ماهواره ای به امنیت و فرهنگ آمریکا حمله کردیم. این ما بودیم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آن کشور فتنه راه انداختیم. این ما بودیم که به آمریکا دستور دادیم دستاورد دانشمندانش را بتن ریزی کند. این ما بودیم که خودمان برجام را بر آمریکا تحمیل کرده و خودمان هم نقض کردیم. و.. می بینید ما چقدر بد هستیم؟ آمریکایی های بیجاره در کشورشان نشسته بودند و ما رفته ایم آن طرف کره زمین اینهمه ظلم به آنها کردیم و هنوز هم دست از سرشان بر نمی داریم! تازه پرچم آمریکا را هم آتش می زنیم! البته که نشان دادیم دوستی طلب نیستیم! این جنگ را آمریکا شروع کرده و ما فقط در حال دفاع هستیم.
    • ارش IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      16 1
      مرحبا،،، نه آفرین،،،، نه هزاران بار بارک الله، درود بر شما
  • مهدی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    16 1
    درود بر شرفت
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    7 1
    اصلا بگویند غرب ستیز چه اهمیتی دارد؟ مگه غربی ها کی هستند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    2 5
    خرید سلاح امریکایی از معبر اسراییل چه معنی می تواند داشته باشد.
  • نیما HK ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    11 1
    مرگ بر تمدن منحوس غرب دورد برتمدن ایران عزیز
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    4 9
    خخخ.هوامیماهای روسی چی؟تانکهای روسی؟کلاشنیکف روسی چقد از ما کشت؟
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      2 1
      منظورت شورویه دیگه؟ تعامل شوروی با روسیه با ایران زمین تا آسمان فرق میکند. تا حدودی مثل عراق بعث با عراق فعلی
    • تبریزی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      2 1
      بی سواد، اون اتحاد جماهیر شوروی بود، الان فدراتیو روسیه هست! اونی که عوض نشده امریکا،انگَلِستان،فرانسه، المان و..... و عده ای غربکدای کاسه لیس غربی هست
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    1 0
    الان کی مارو تحریم کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس