کد خبر 1291988
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
نویدکیا: هوادار لیگ را شگفت‌زده کرده است/ امیدوارم هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ازی 2 هفته اول تیم هوادار را کامل دیده‌ایم و فکر می‌کنم به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده این تیم با نوع فوتبالش لیگ را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهران اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم، بازی 2 هفته اول تیم هوادار را کامل دیده‌ایم و فکر می‌کنم به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده این تیم با نوع فوتبالش لیگ را شگفت‌زده کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: سبک بازی آن‌ها نشان می‌دهند که ایده‌های بزرگی دارند و می‌خواهند تیم مقتدری باشند، نوع بازی مالکیت توپ و حرکاتشان برای حمله و دفاع نشان می‌دهد تیم خوبی هستند.

وی تصریح کرد: عنایتی خیلی خوب با این تیم کار کرده است و لیگ یک را با قدرت به اتمام رساندند و با همان دیدگاه به لیگ برتر آمدند، تیم خود را تقویت کردند و قطعا برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز باشند.

نویدکیا ادامه داد: باید به خاطر کسب امتیاز تلاش زیادی کنیم و باتمرکز بالا بازی کنیم، نقاط قوت هوادار را پوشش دهیم و از ساختار تاکتیکی خودمان استفاده کنیم تا امتیازات خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومان تیمش گفت: پورقاز مصدومیت جزئی داشت که برطرف شده است و مشکلی ندارد، مصدوم خاصی نداریم، مشکل داوود رجبی نیز برطرف شده است و از هفته بعد می‌تواند در لیست باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند مدیر سپاهان به اعتراض پیروانی

وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: همه ورزشی‌ها در مورد این موضوع صحبت می‌کنند، ورزش بدون هوادار لذتی ندارد، همه دلشان می‌خواهد که هواداران باشند؛ امروز بانوان برای جشن سپاهان جدا نشسته‌اند و جای خوشحالی دارد و امیدوارم روزی برسد که همه بتوانند به استادیوم بیایند و تیم خود را تشویق کنند و امیدوارم کرونا زودتر تمام شود و مردم به ورزشگاه بیایند و روزمره زندگی را بگذرانند.

نویدکیا خاطرنشان کرد: دلم می‌خواهد تیم از عقب بازی‌سازی کند و می‌دانیم هوادار خوب پرس می‌کند، این هیچ تأثیری در بازی ما ندارد و سعی می‌کنیم خیلی خوب از پرس خارج شویم و فوتبال حرفه‌ای همین است و به خاطر پرس خوب یک تیم تاکتیک خود را عوض نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تیم‌ها باید با ساختار همیشگی که تمرین کرده و نقطه قوت آن‌هاست بازی کنند و کار خودشان را انجام دهند، هوادار تیم خوبی است و مشخص است کار کرده و دیدگاه درستی از فوتبال دارند؛ باید هوشمندانه بازی کنیم و از عقب پاس‌های خوب بدهیم تا فضاها را در اختیار بگیریم.

وی همچنین عنوان کرد: بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز خوبی بگیریم، این واقعیت است که هیچ تیمی کامل نیست و هر تیمی نقطه ضعف نیز دارد و فرقی نمی‌کند کدام تیم باشد.

نویدکیا در پایان گفت: باید سعی کنیم نقاط قوت آن‌ها را پوشش دهیم و از نقاط ضعف استفاده کنیم و این دیدگاه هوادار نیز هست، 2 بازی قبلی را دیده‌ایم و خوب آنالیز کرده‌ایم، روز مسابقه تعیین‌کننده است که بازیکنان در چه شرایطی باشند و امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم در زمین بازی خوبی انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 1
    این تعریفها رو ازهوادار کردی که اگه احیانا باخت یا مساوی دادی ضایع نشی .مگه نه؟
  • سعید IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 1
    فردا بازنده ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس