بازداشت ۲ جوان بحرینی دیگر توسط نظامیان آل خلیفه

جمیعت «الوفاق» بحرین اعلام کرد که نظامیان رژیم آل خلیفه در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود ۲ جوان بحرینی دیگر را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از صوت المنامه، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: نظامیان آل خلیفه همچنان به سرکوب گسترده شیعیان بحرین ادامه می‌دهند. در همین راستا، نظامیان آل خلیفه ۲ جوان بحرینی دیگر را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام جمیعت الوفاق، «علی احمد ابراهیم العکری» و «تقی فرید کویتان» ۲ جوان بحرینی هستند که توسط آل خلیفه بازداشت شده اند. این درحالی است که آل خلیفه چند پیش شماری از جوانان بحرینی را سلب تابعیت کرد.

پیشتر القدس العربی در مطلبی اعلام کرده بود: نظامیان رژیم آل خلیفه بسیاری از اعضای خانواده‌های زندانیان سیاسی در بحرین را تنها به علت مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز، بازداشت کرده اند. خانواده‌های بازداشت‌شده در جریان تظاهرات مذکور تنها خواستار آزادی زندانیان سیاسی خود شدند.

در ادامه این مطلب آمده است: اعتراضات جدید مردم بحرین به تداوم بازداشت زندانیان سیاسی پس از آن آغاز شد که نهادهای حقوق بشری از گسترش چشمگیر ویروس کرونا در زندان «جو» بحرین خبر دادند؛ مسأله ای که اهمال پزشکی عامدانه آل خلیفه در زندان مذکور را نشان داد.

القدس العربی افزوده است: گزارش‌ها نشان می‌دهند که افراد بازداشت شده توسط نظامیان آل خلیفه، به شدت شکنجه شده اند. علیرغم اینکه نظامیان آل خلیفه هرگونه تظاهرات اعتراضی در بحرین را به شدت سرکوب می‌کنند اما اعتراضات بحرینی‌ها هنوز متوقف نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس