واکنش سایت AFC به دومین پیروزی تیم ملی فوتبال امید ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دومین پیروزی تیم ملی امید ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی امیدهای آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا تیم ملی امید کشورمان امروز (پنجشنبه) در دومین بازی به مصاف لبنان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. مهدی لموچی و میلاد کر گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC با انتشار گزارشی تحت عنوان «ایران با برد لبنان به دور نهایی نزدیک شد» به بررسی این بازی پرداخت.

سایت AFC نوشت، جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه با برتری ۲ بر صفر مقابل لبنان، یک قدم به جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا ازبکستان ۲۰۲۲ نزدیک شد.

این نتیجه تیم مهدی مهدوی‌کیا را پس از دو بازی به ۶ امتیاز رساند، این بدان معنی است که پیروزی در آخرین بازی گروه B مقابل تاجیکستان میزبان، (روز یکشنبه) صعود آن‌ها را به عنوان صدرنشین گروه به دور نهایی تضمین می‌کند.

در مقابل، لبنان پس از شکست در هر دو بازی اول خود، از کورس رقابت برای حضور در دور نهایی بازی‌های سال آینده خارج شده است.

ایران که دوشنبه مقابل نپال به پیروزی قاطع ۴ بر صفر دست یافته بود تنها ۵ دقیقه طول کشید تا از لبنان پیش بیفتد. مهدی لاموچی با پاس یاسین سلمانی کاپیتان تیمش از زاویه بسته آنتوان الدویهی دروازه بان لبنانی را مغلوب کرد.

در دقیقه ۳۶ محمد خدابنده لو با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، اما لبنان نتوانست از برتری عددی خود استفاده کند.

با ضربه پنالتی که سامان فلاح در دقیقه ۹۰ از دست داد، شاگردان مهدوی کیا فرصت افزایش اختلاف را از دست دادند، اما گل دوم در دقیقه چهارم وقت پایانی به ثمر رسید و میلاد کر با ضربه سر گلزنی کرد.

تیم ملی امید ایران اکنون در دیداری بسیار مهم با تاجیکستان روبرو می‌شود، در حالی که لبنان در آخرین بازی خود مقابل نپال بازی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس