کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به سودآوری خواهد رسید

استاندار خوزستان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفت تپه می‌تواند طی سه سال آینده به سودآوری برسد.

به گزارش مشرق، خلیلیان  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با خلع ید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از مالک قبلی این مجموعه تولیدی در حال حاضر در اختیار مجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفت تپه می‌تواند طی سه سال آینده به سودآوری برسد.

او با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۸۵ تا کنون فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است و در دولت قبلی به بخش خصوصی واگذار شد، افزود: از تیرماه امسال پرداخت حقوق کارکنان این شرکت مجدد دچار مشکل شده بود.

خلیلیان بیان داشت: بعد از خلع ید مالک این مجموعه تولیدی، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی متولی اداره آن شد که در مرحله اول ۲ ماه حقوق معوق کارگران را پرداخت کرد و بعد از استقرار هیات مدیره و آغاز بکار آن، تمامی معوقات نیروی انسانی هفت تپه پرداخت و تسویه شد و فرآیند بازسازی این شرکت در حال انجام است.

استاندار خوزستان ادامه داد: پیش از اینکه هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود، مالک قبلی اقدام به جابجایی برخی ماشین آلات نمود و علاوه بر این نیز بخشی از محصول کاشته شده برای خوراک دام مورد استفاده قرار گرفت و در هر صورت با پیگیری و تعامل صورت گرفته، می‌توان گفت هفت تپه در شرایط پایداری قرار دارد و با برنامه ریزی‌هایی که در دستور کار قرار دارد پیش بینی می‌شود در آینده به سودآوری مطلوبی برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    2 0
    شایعات زیان اوری هفت تپه برای هپیل و هپول این شرکت و چند هزار هکتار زمین آن بود
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    2 0
    با مدیریت جدید ان شاالله به سودآوری خواهد رسید.
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    1 0
    اگر رئیسی نبود معلوم نبود ژن های خوب مثل روحانی و جهانگیری مردم خوزستان را نیز فروخته بودند مثل دوران خانی و خان سلاری البته عنایت خدا بود که رئیسی از راه رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس