زالی: تاکنون ویروس "لامبدا "در کشور شناسایی نشد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به این‌که در شبانه‌روز گذشته ۷۹۰ بیمار در تهران بستری شده‌اند، نسبت به شکننده بودن وضعیت کرونا در تهران هشدار داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی درباره آخرین وضعیت کرونا در تهران اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار از بیمارستان‌های تهران، در حال حاضر یک ثبات نسبی بر شاخص‌های کرونایی استان تهران حاکم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۲۴۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند؛ مجموع بیمارانی که در ۲۴ ساعت گذشته در تهران بستری شدند ۷۹۰ نفر بوده است که از این تعداد ۱۴۲ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

زالی افزود: میزان مراجعات سرپایی ما حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بوده که نسبت به هفته قبل ثبات نسبی در آمار کرونا در تهران را نشان می‌دهد اما همان‌طور که بارها تاکید شده است، این وضعیت آمار کاملا شکننده و ناپایدار است و رفتار ماست که تعیین می‌کند امواج طغیانی بیماری کرونا در کشور شکل می‌گیرد یا خیر.

وی در پایان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقبال عمومی نسبت به واکسیناسیون کرونا، افزایش پوشش واکسن و تکمیل دوز دوم واکسیناسیون افراد را از عوامل موثر در ثبات شرایط کرونایی استان تهران عنوان کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس