کد خبر 1291659
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
رسانه بارسایی جانشین کومان را معرفی کرد +عکس

رسانه اسپورت کاتالونیا از توافق مربی جدید بارسلونا با این تیم خبر داد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز پس از ۱۴ ماه رونالد کومان از هدایت تیم بارسلونا اخراج شد و از همان موقع گمانه‌زنی‌ها برای جانشینی او آغاز شد.

رسانه‌های اسپانیایی از ژاوی به عنوان محتمل‌ترین گزینه صحبت کردند و دقایقی پیش اسپورت کاتالونیا که بسیار به باشگاه نزدیک است از توافق سرمربی السد با باشگاه آبی اناری نوشت.

اسپورت نوشت که ژاوی هرناندز با باشگاه بارسلونا به توافق رسید و تنها چیزی که باقی مانده این است که مربی اسپانیایی با باشگاه السد قطر فسخ قرارداد کند. البته بارسلونا باید به باشگاه قطری مبلغ یک میلیون یورو بند جداسازی این مربی را پرداخت کند.

لاپورتا قصد دارد پروژه جدید بارسلونا را با «ژاوی» آغاز کند و معتقد است که ستاره سابق تیم می‌تواند ، تیم بحران زده آبی اناری‌ها را به ساحل آرامش برساند.

رسانه کاتالونایی نوشت که بارسلونا با کادر فنی ژاوی نیز به توافق رسیده است و قرار است برادر او یعنی اسکار، سرخیو آلگره و ایوان تورس به کادر فنی ژاوی بپیوندند.

رسانه بارسایی جانشین کومان را معرفی کرد +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پویان IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    2 1
    سلام به نظر من درست نیست که همه ی مشکلات به کومان نسبت داده میشه،بارسا رو توی شرایط بدی تحویل گرفت و تیم خودش رو رها کرد و اومد سرمربی بارسا شد و تلاشش رو کرد،ولی شرایط مالی بارسا و یه سری مشکلات دیگه باعث این نتایج شد،فقط تنها اشتباهش این بود که تو این شرایط سرمربی بارسا شد ...وگرنه حقش این همه توهین نیست
  • سهیل قلی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    کومان هیچی نیست
  • GB ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    کومان مربی خوبی هست ولی بارسلونای ورشکسته و بی پول و بی ستاره را هیچکس نمی تواند در کمتر از سه سال به سطح اول اروپا برگرداند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس