ترفند جدید شرکت های هواپیمایی بابت سودجویی از پروازهای اربعین/بلیت رفت و برگشت موجود نیست

رعایت نکردن پذیرش ۶۰ درصدی ظرفیت و ارائه خدمات نامناسب، دو انتقاد جدی مسافران از شرکت‌های هواپیمایی است.

به گزارش مشرق، با وجود مصوبه‌های متعدد و مکرر ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان‌ها در زمینه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان‌های حمل و نقل زمینی، هوایی، دریایی، شهری و بین شهری، اما این مهم در پروازهای هواپیماهایی به‌طور کلی فراموش شده‌ است.

مسافران می‌گویند نظارت‌ها کافی نیست و شکایت‌ها جواب داده نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس