کد خبر 1291447
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
ببینید| جنجالی‌ترین صحنه؛ گل سالم پرسپولیس سوخت؟/ واکنش ۵ چهره مطرح به سوت داور

کارشناسان داوری نظراتی اغلب متفاوت با کمک داور بازی پرسپولیس ارائه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در حالی به پایان رسید که در دقیقه ۱۲ این مسابقه قرمزها با ضربه آل‌کثیر به گل رسیدند اما بالا رفتن پرچم کمک داور باعث شد تا این گل مردود شود.

آفساید مربوط به لحظه‌ای قبل و زمانی بود که مهدی عبدی، توپ را به مهدی ترابی داده بود. در این صحنه که البته بسیار میلی‌متری و حساس بود، پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند آفساید رخ نداده است.

با این حال و باوجود مردود شدن این گل، پرسپولیس توانست در ادامه دو بار با ضربه ترابی به گل برسد و پیروز مسابقه شود. هرچند که هواداران این تیم اعتقاد دارند تیم داوری مانع از تکرار پیروزی سه گله این تیم شد.

تصویر لحظه سوت جنجالی داور را در تصویر زیر ببینید: 

ببینید| جنجالی‌ترین صحنه؛ گل سالم پرسپولیس سوخت؟/ واکنش ۵ چهره مطرح به سوت جنجالی داور

در این خصوص نظرات کارشناسان داوری را می‌خوانید:

حسین نجاتی: به هیچ عنوان آفساید نبود. کمک اول مسابقه اشتباه در ارزیابی داشت چون مهاجم میانی پرسپولیس در آفساید بود ولی توپ به مهاجم سمت چپ رفت و کمک عجولانه پرچم را به علت تخلف آفساید بالا برد.

 محمد فنایی: بازیکن پرسپولیس یک نصفه پا جلوتر بود و آفساید بود.

نوذر رودنیل: گل صد در صد سالم بود.

نوید مظفری: صحنه ای که گل پرسپولیس آفساید اعلام شد، اشتباه کمک داور بود. از زاویه دوربین دوم مشخص می‌شود که کمک داور اشتباه کرده است.

رضا سخندان: کمک داور در این صحنه از روی خط جایگاه هر دو بازیکن را دیده اما ما این فرصت را نداریم و چنین زاویه ای وجود ندارد و به همین خاطر از نظر من حق را باید به کمک داور و تصمیم او داد.

صحنه گل پرسپولیس که از سوی داور آفساید گرفته شد را در ویدیوی زیر ببینید:

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    اصلا آفساید نیست دوباره شروع شد بشمارید حالا کی در دو بازی ببینید تا آخر لیگ چند تا گل پرسپولیس بسوزه و چند تا پنالتی بیخودی برای تیم های دیگر بگیرند آخرش هم پر روها طلب کار باشند
  • سوسان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    کجاش سالم بود هر دو تو آفساید بودند کم از یهودپولیس مایه بزارید ایرانشهریهای صهیونیست کوروش پرست فوتبال سیاسی مثل آش شوره نه میشه خورد نه میشه نخورد
  • سوسان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    کجاش سالم بود هر دو تو آفساید بودند کم از یهودپولیس مایه بزارید ایرانشهریهای صهیونیست کوروش پرست فوتبال سیاسی مثل آش شوره نه میشه خورد نه میشه نخورد
  • لنگ سوز IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    چیه توی این پنج سال گل ها تقدیمتون کردن پس چرا اون موقع دهنتون باز نمیشد ، برای خودتون خوش خوشتون بود ، این یه بار هم مثل ما که توی این چند سال گلهای سالم تیممون سوختن و فدای سوگلی بابا مسعود شدن . مطمعن باشن لنگیا که هیچ ماهی پشت ابر نمی‌مونه .... دوره لنگ دیگه سر اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس