مخبر: تولید کنندگان به کیفیت و قیمت کالا توجه جدی داشته باشند

معاون اول رییس جمهوری گفت: اگرچه دولت حمایت از تولید داخلی را از راهبردهای اصلی خود می‌داند، اما در عین حال تولید کنندگان باید به دو موضوع مهم قیمت و کیفیت کالا توجه جدی داشته باشند.

به گزارش مشرق، محمد مخبر روز چهارشنبه در جلسه «کارگروه تنظیم بازار» بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم تاکید کرد و افزود: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که برخی، آسیب رساندن به امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده اند که لازم است برای آرامش بخشیدن به جامعه، اطلاع رسانی شفاف و به موقع در دستور کار تمامی بخش‌های دولت قرار گیرد.

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نجابت مردم مسئولیت و وظایف ما را بسیار سنگین می‌کند، اظهار داشت: باید با تمام ظرفیت بدنبال حل مسائل و مشکلات مردم باشیم تا اعتماد میان مردم و دولت دچار آسیب و خدشه نشود.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، راه و شهرسازی، رییس کل بانک مرکزی، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و رییس اتاق اصناف ایران نیز حضور داشتند، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گزارشی از آخرین قیمت اقلام و کالاهای ضروری و پرمصرف مردم ارائه کرد.

در این جلسه همچنین گزارشی از  وضعیت بازار محصولات لوازم خانگی از سوی نماینده وزارت صمت ارائه و مقرر شد وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمرکز جدی بر موضوع لوازم خانگی و لاستیک، جلساتی را برای ساماندهی بازار این اقلام برگزار و تصمیمات لازم را اتخاذ کند تا هم قیمت ها تثبیت شده و هم در ماههای آینده خصوصا در موضوع لاستیک در بازار کمبودی پیش نیاید.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این جلسه از هماهنگی مطلوب میان این سازمان و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان خبر داد و گزارشی از گشت ها و بازرسی های مستمر و روزانه در سطح بازار ارائه کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    3 0
    شرکت‌های وکارخانجات هر قیمتی که‌ دل‌شان میخوا روی محصولاتشان می‌زنند وهیچ نظارتی درکار نيست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس