کد خبر 1291250
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی! + عکس

بخشی از یکی از چندین ملک ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل عدم رعایت حریم تعیین شده از سوی مقامات محلی تخریب می‌شود.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ کریستیانو رونالدو به دستور مقامات اجرایی یکی از مناطق حومه شهر لیسبون مجبور به تخریب بخشی از یکی از خانه‌های خود در پرتغال شد، چرا که خارج از محدوده‌ای که مجوز گرفته بود اقدام به ساخت کرده بود.

رونالدو در کنار پنت‌هاوس ۲.۳ میلیون پوندی‌اش در حاشیه یک رودخانه در منطقه‌ای نزدیک به شهر لیسبون به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت یک زمین تنیس و یک کلبه کرده که غیرمجاز بوده و حالا مجبور شده که آنها را تخریب کند. این در حالیست که ستاره ۳۶ ساله منچستریونایتد ماه گذشته نیز به خاطر ساخت یک سازه آلاچیق‌گونه در پنت‌هاوس خود در شهر لیسبون نیز به دردسر افتاد و با شکایت شهرداری منطقه مواجه شده بود.

طبق گفته مانوئل تیبو رئیس شورای محلی که دومین تخلف رونالدو در آن به وقوع پیوسته است، بازیکن سابق تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید ضمن پذیرفتن تخلفش قبول کرده که با بولدوز زمین تنیس و سازه جانبی آن که در زمینی با مساحت ۱۳۷۰ متر مربع ساخته شده را تخریب کند.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    8 10
    این جعلق ها عامل بد آموزی مردم در همه دنیا هستند و عامل بخشی از انهدام زیستگاهها و محیط زیست همین ارازل و اوباش لگدچی به کیلو باد هستند . نوکیسه هایی که از تخریب و ریختن سفال روی طبیعت سیرمونی ندارند.
    • H IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 1
      بله
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    8 7
    حالا اگر این اتفاق برای یکی از سلبریتی های ما افتاده بود کل اینستا و فضای مجازی و شبکه های معاند و سلطنت طلب بسیج میشدن تا بگن مظلومه و جمهوری اسلامی باید از بین بره و دین چیز بدرد نخوریه و چرا طبق دستورات پولی نژاد نمیزارین زنا لخت بشن
    • دانیال IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 0
      خوبی؟چی میگی؟ببین اگه روتالدو برا ایران بود چقدر با پولش نفوذ داشت ک ده تا مجوزم ک میخواست بهش میدادن جنگلهای ما همینجوری نابود شد
    • مهدی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 0
      خخخخ بزار چندتا من بگم... با این کارا جوونا معتاد میشن.چرا قرارداد چین شفاف نمیکنید.چرا احناس ایتقدر گرونع.چرا ماشین وارد نمیکنید چرا لوازم برقی هم وارد نمیکنید. چرا واکسن میگید از همه چی هست ولی میری بزنی نیکندفقط برکت هست .دیگه بقیشع جا نشد
  • وطن پرست DE ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    4 1
    با علی دایی هم همینجور برخورد می شه؟
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    9 0
    پرتغال ماده 100 نداره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس