کد خبر 1291069
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
کاهش زمان انتظار صدور کارت سوخت

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: مشکلی برای هیچ یک از سهمیه های بنزین رانندگان رخ نداده و لایه های امنیتی اجازه دستکاری سهمیه ها را نمی دهد.

به گزارش مشرق، مسعود رضایی، مدیر سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: امروز اوضاع سوخت رسانی بهبود پیدا خواهد کرد و جایگاه ها برای راه اندازی افزایش پیدا خواهند کرد.

وی افزود: علت این اتفاق از نظر فنی همچنان در دست بررسی است ولی راهکار عملیاتی برای برگرداندن سیستم را از همان ساعات اولیه آغاز کردیم و بیش از ۶۰ درصد جایگاه ها با نرخ ۳ هزار تومان راه اندازی کردیم و همزمان راهکار فنی بازگشت به سهمیه بندی را هم با تست ها در دست بررسی انجام می دهیم.

رضایی تاکید کرد: پیش بینی می کنیم عرضه بنزین با بازگشت سهمیه بندی همزمان با راه اندازی جایگاه ها شدنی نیست بلکه ابتدا جایگاه ها برای عرضه آماده می کنند و سپس سرویس دهی برای سهمیه بندی در جایگاه ها اجرایی می کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: اولویت رفع مشکل دسترس قرار دادن سوخت به مردم بوده تا با نرخ آزاد این روند انجام شود. امکان راه اندازی تمام جایگاه ها به صورت عرضه آزاد امکان دارند اما تمرکز سیستم کارشناسی بازگرداندن نیمی از جایگاه ها به مدار عرضه بنزین به صورت سهمیه است.

وی افزود: سهمیه سوخت هیچ راننده ای از بین نرفته است و لایه های امنیتی به شکلی است که سهمیه ها قابل دستبرد و کم و زیاد شدن ندارد. به شرایط عادی بازگشتیم سهمیه ها پابرجاست.

مدیر سامانه هوشمند سوخت بیان کرد: تیم های امنیتی ما به ساعت ریسک های مارا بررسی می کنند و هرگونه اقدام امنیتی نیاز باشد انجام می دهیم و این یک روال همیشگی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    2 0
    ای کاش هکری پیدا بشه که حساب ایرانی های فقیر رو پر کنه از غنی بکنه بده به فقیر ایران به یک رابین هود نیار داه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس