کنایه مهاجری به میثاقیان در روز اعتصاب دوباره پدیده ای ها؛مربی دیگری جایم می آمد قلم پایش را می شکستم+فیلم

تمرین امروز تیم فوتبال پدیده باز هم با حواشی عجیب و غریب همراه شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که قرار بود تمرین امروز تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه امام رضا برگزار شود اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد.

در تمرین امروز ۳۰-۴۰ نفر از هواداران پدیده با حضور در محل تمرین علیه مدیران این باشگاه شعار دادند. در ادامه دستیاران مهاجری هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند که همین موضوع حواشی بیشتری ایجاد کرد.

همزمان با حضور بازیکنان در محل تمرین آنها با سید مهدی سید صالحی جر و بحث کرده که همین موضوع باعث ناراحتی مدیر تیم پدیده می شود. سید صالحی بعد از این اتفاقات اعلام کرد که دیگر کاری به پدیده ندارد و از این تیم جدا می شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی سرمربی جدید پدیده شهرخودرو

درگیری لفظی سرمربی پدیده با سیدصالحی

رضا مهاجری که شب گذشته جای خود را به اکبر میثاقیان داده است امروز در محل تمرین این تیم حاضر و با اکبر میثاقیان رو به رو شد. میثاقیان به محض دیدن مهاجری خطاب به وی گفت: مگر من چه کاری کردم که از من گله داری؟ چرا باید در رسانه علیه من حرف بزنی؟ مهاجری در پاسخ گفت: به جان پسرم اگر فرد دیگری جای تو بود اجازه نمی دادم پایش را در اینجا بگذارد.اگر کسی این کار را می کرد قلم پایش را می شکستم!

در ادامه مهاجری با بازیکنان پدیده صحبت کرد و خطاب به آنها گفت:امیر حسین کریمی با دندان ورم کرده و بقیه بچه ها با پای مصدوم بازی کرد. حسام پورهاشم با مصدومیت ۹۰ دقیقه برای ما بازی کرد. اینکه بگویند بچه ها کم فروشی کردند بی انصافی است. ما فقط امروز مربی نشده ایم، پنجره باشگاه بسته شده ولی یک نفر از باشگاه نگفته حال شما چطور است؟

تعدادی از هواداران پدیده خطاب به میثاقیان گفتند حمیداوی دروغ می گوید و ما ۲ سال است با او جنگ داریم اما میثاقیان اعلام کرد من از چیزی خبر ندارم.

بعد از صحبت های هواداران و مهاجری و میثاقیان بازیکنان تیم پدیده در حمایت از مهاجری و در اعتراض به معمایی مدیرعامل این باشگاه و سید صالحی محل تمرین این تیم را ترک کردند.

تیم فوتبال پدیده روز شنبه باید در مشهد به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

فیلم اتفاقات تمرین امروز پدیده را در زیر ببینید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس