چاپ روی شیشه نه تنها می‌تواند در امور تبلیغاتی موثر باشد، بلکه در ایجاد یک دکورسیون ایده‌آل در ساختمان‌ها نیز نقش خواهد داشت. در حال حاضر که امکان چاپ انواع تصاویر بر روی شیشه وجود دارد، دست افراد برای در نظر گرفتن یک فضای مناسب برای بخش داخلی ساختمان‌ها باز شده است.

امروزه با روی کار آمدن دستگاه‌های فلت بد که می‌تواند با کیفیت فوق العاده هر گونه تصویر را بر روی شیشه طراحی کند، می‌توان جذابیت و جلوه خاصی به معماری داخلی و طراحی دکوراسیون داد. این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا مزیت‌های چاپ روی شیشه  را به خوبی درک کرده و به استفاده از آنها روی بیاورید.

چاپ روی شیشه روشی جذاب برای طراحی داخلی و دکوراسیون

مزایای استفاده از چاپ تصویر روی شیشه

استفاده از چنین قابلیتی مزایای مختلفی می‌تواند داشته باشد که در ادامه به مهمترین آنها می‌پردازیم:

● ماندگاری بالا

با توجه به اینکه از دستگاه‌های حرفه‌ای برای چاپ تصاویر روی شیشه استفاده می‌شود، می‌توان امیدوار به مقاومت و ماندگاری بالای این روش از چاپ داشت. در واقع همه‌ی ما خواهان یک دکوراسیون و تزئین فضای داخلی برای طولانی مدت هستیم که این روش به خوبی این امکان را در اختیار ما قرار خواهد داد.

● هزینه‌ی معقول

اگر چه شاید بسیاری از افراد بر این باور هستند که استفاده از چنین خدماتی هزینه‌های زیادی در بر دارد، اما باید عنوان کنیم که به دلیل استفاده حداقلی از جوهر یا دیگر موارد به هنگام چاپ تصویر روی شیشه، می‌توان انتظار یک هزینه‌ی حداقلی را برای این منظور داشت. گفتنی است که این کار حتی برای تبلیغات و برندینگ نیز موثر خواهد بود.

● دسترسی به طرح‌های دلخواه

حتماً می‌دانید که بکارگیری از کاغذهای دیواری ممکن است نتواند شما را به طرح‌های دلخواه‌تان برساند، لذا مجبور خواهید شد که از طرح‌های ساده و معمولی برای تزئین فضای داخلی یا حتی تبلیغات استفاده کنید. اما چاپ روی شیشه می‌تواند امکان استفاده از هر طرح را در اختیارتان قرار دهد.

● استفاده در محیط‌های مختلف

پر واضح است که می‌توان از شیشه در محیط‌های مختلف استفاده کرد. بنابراین امکان استفاده از چاپ تصویر دلخواه برای مکان‌های گوناگون امکان‌پذیر خواهد بود برای مثال می‌توان به چاپ روی آینه، چاپ تصویر روی پنجره و مواردی از این دست اشاره کرد.

چاپ روی شیشه روشی جذاب برای طراحی داخلی و دکوراسیون

انواع چاپ تصویر روی شیشه

قبل از آنکه به توضیحات کامل‌تری نسبت به این روش بپردازیم، باید شما عزیزان را با انواع چاپ بر روی شیشه آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید نحوه‌ی چاپ بر روی شیشه می‌تواند با استفاده از روش‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌باشد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

● استفاده از جوهر سفید با بکارگیری دستگاه هشت رنگ.

● استفاده از روش ترنسپرنت بدون جوهر سفید.

● بکارگیری از روش چاپ موضعی.

● چاپ روی شیشه به شکل بک لایت.

● چاپ با استفاده از پوشش مقاوم کننده یا ضدخش.

● استفاده از روش چاپ بدون پشت نور.

دقت کنید که در هر روش عنوان شده با توجه به کیفیت دستگاه، نتیجه‌ی کار متفاوت خواهد بود.

نحوه چاپ تصویر روی شیشه 

برای اینکه طرح‌های دلخواه بر روی شیشه به چاپ برسد، ابتدا نسبت به دریافت تصویر مورد نظر از مشتری اقدام می‌شود. سپس اندازه و نوع شیشه مورد نظر جهت چاپ تعیین می‌گردد و بعد از مشخص شدن موارد عنوان شده، اقدام به درج طرح بر روی شیشه خواهد شد.

برای این منظور قبل از هر کاری شیشه‌ی مدنظر باید به خوبی تمیز شده باشد و سپس با استفاده از جوهر، تصویر بر روی شیشه پیاده‌سازی می‌شود و بعد از انجام کامل آن، با بکارگیری از اشعه یو وی نسبت به خشک کردن اثر اقدام خواهد شد. ضمناً برای اینکه مقاومت اثر افزایش یابد، ممکن است از لامپ یو وی نیز بکارگیری شود تا بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی دوام بیاورد.

چاپ روی شیشه روشی جذاب برای طراحی داخلی و دکوراسیون

چاپ روی شیشه با استفاده از خدمات تیم تخصصی آی آر چاپ

احتمالاً با مطالعه‌ی این مقاله تا حدودی قانع شده‌ باشید که می‌توانید تصاویر دلخواه‌تان را با کمترین دغدغه و هزینه‌ی پایین به جهت تزئین یا تبلیغات به چاپ برسانید. اما شاید سوالی که ذهن‌تان را مشغول کرده، این باشد که از چه طریقی می‌توانید چنین خدماتی را دریافت کنید. در پاسخ به شما عزیزان شرکت تخصصی ایران چاپ (آی آر چاپ) را معرفی می‌کنیم. این شرکت با دارا بودن کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد.

حال اگر خواهان استفاده از چاپ روی شیشه یا حتی موارد دیگر مانند چاپ استیکر هستید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت آی آر چاپ تماس بگیرید تا راهنمایی جامعی در خصوص چگونگی طرح ارسال شده به جهت چاپ به شما عزیزان ارائه شود. ضمناً گفتنی است که کیفیت کارهای آی آر چاپ سبب جلب رضایت حداکثری مشتریان شده است که برای اطمینان می‌توانید از مشاوران سایت، درخواست نمونه کار کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس