کد خبر 1290627
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
آتش سوزی مجدد در تقاطع استانبول

علی همه خانی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با شروع حریق در این محل بلافاصله در اطراف محدوده حادثه حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده خیابان جمهوری بعد از تقاطع استانبول (منطقه ۱۲) طبقه سوم پاساژ مرکزی مربوط به تولیدی پوشاک مجددا دچار حریق می‌گردد.

بیشتر بخوانید

حریق گسترده یک پاساژ در خیابان استانبول تهران

همه خانی گفت: بلافاصله تیمی‌های منطقه ۱۲ پلیس راهور تهران بزرگ بهمراه نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

وی افزود: گستردگی این حریق باعث محدودیت در تقاطع استانبول به سمت شرق شد و رانندگان به خیابان‌های اطراف جهت ادامه حرکت هدایت شدند.

همه خانی از رانندگان خواست، هنگام مواجه با اینگونه حوادث به تماشا نایستند و به مسیر خود ادامه دهند تا نیروهای امدادی و پلیس بتوانند ماموریت‌های خود را به موقع به سرانجام برسانند.

وی افزود: لازم به ذکر است این محل برای بار دوم است که دچار حریق می‌گردد و روز گذشته نیز در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد دچار حریق شده بود که با حضور عوامل آتش نشانی آتش مهار و با تلاش تیم‌های راهور حاضر درمحل ترافیک کنترل گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس