کد خبر 1290616
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
حمید صفت

پرونده خواننده رپ که در آخرین جلسه دادگاه حکم برائت دریافت کرده بود با اعتراض دوباره اولیای دم برای بررسی به دیوان عالی کشور ارسال شد.

به‌گزارش مشرق، حمید خواننده رپ که به اتهام قتل ناپدری اش محاکمه شده بود سرانجام در آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده که یازدهم مهرامسال در شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، با توجه به مدرک‌های موجود از اتهام قتل عمدی تبرئه و به‌خاطر قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم شد.

بیشتر بخوانید

حمید صفت تسلیم رأی دادگاه شد

با این حکم و در حالی که حمید با قرار وثیقه از زندان آزاد شده بود، اولیای دم و دادستان به این حکم اعتراض کردند. با اعتراض آنها پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ناشناس IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    4 2
    کل حرفای حمید صفت و موضوع دفاع از مادری که حق طلاق داشته دروغه. حمید صفت اول گفته ناپدری ادم خوبی نبود مادرم رو مدام کتک میزد با من مشکل داشت ضربه زدم و از بیماری قلبی ناپدری و مصرف دارو خبر داشتم ..... ولی بعد از عزل وکلاش و انتخاب وکلای جدید! میگه ناپدری کمی عصبی بود با مادرم اختلاف معمول زن و شوهری داشت با من رابطه صمیمی داشت و از بیماری قلبی و مصرف دارو خبر نداشتم و ضربه یواش زدم.... در صورتیکه در عکس موبایلی از ناپدری دربیمارستان فیروزگر اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و بنا به گزارش پلیس 110 ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و در گزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب مشهود بود. پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر نظریه داده و نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی به سر مقتول اسیبهای تشریح شده در گزارش جسد بروز نمیکرد. واقعیت این قتل اینه که ناپدری تصمیم قطعی برای طلاق مادر حمید رو داشت چون فهمید نقشه برای همون اپارتمان محل وقوع قتل دارن.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    2 1
    ناپدری حمید صفت ادم ساده و دلسوزی بود و گیر بدکسایی افتاده بود اگر فرزندان مقتول مدارک رو منتشر کنن ابرویی برای کسی نمیمونه. وقتی رسیدگی به پروندهها با زد و بند باشه جرم و حنایت زیاد میشه.
  • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    1 2
    مادر حمید صفت سالها با تهدید و فریب ناپدری نذاشت موضوع طلاق انجام بشه و بعد از قتل هم پسر مقتول توسط دوست حمید صفت تهدید شد و همین باعث شد که اولیاء دم دیگر در جلسات دادگاه حضور نداشته باشن و استدلالشون اینه که اگر اتفاقی برای ما بیفته کسی نیست پرونده قتل ما رو پیگیری کنه وقتی پرونده قتل پدرمان با وجود مدارک غیر قابل انکار و پیگیری فرزندانش براحتی از مسیر عدالت خارج شد پرونده قتلی که اولیاء دم ان وراث طبقه دومی که همدست مادر حمید صفت هستند معلوم است چه می شود پس حفظ جان ما اولیاء دم پرونده قتل پدرمان برای ادامه پیگیری پرونده قتل پدرمان ضرورت دارد. فرزندان ناپدری حمید صفت گفتن تا زمانیکه پرونده قتل پدرمان بیطرفانه و عادلانه رسیدگی نشود ما پیگیر هستیم.
    • ناشناس IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      2 0
      شعبه 10 کیفری حکم قصاص مستند به گزارش پلیس و گزارش جسد صادر میکنه و شعبه 39 دیوان(51 جدید) حکم قصاص رو نقض میکنه!!!!!! و شعبه 8 کیفری حکم تبرئه مستند به گفته متهم بقتل صادر میکنه!!!!!! و شعبه 51 دیوان(39 سابق) حکم تبرئه رو تائید میکنه!!!!!!
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    2 0
    اولین نظریه پزشکی قانونی ایران علت فوت را خونریزی و اسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت اعلام نمود که با اعتراض وکیل حمید صفت کمیسیون 3 نفره علت فوت و خونریزی مغزی و اسیب نسج مغزی در اثر اصابت جسم سخت و عوارض ناشی از ان در زمینه مستعد جسمانی تعیین کرد که عوامل زمینه ای نظیر سن، مصرف داروهای ضد انعقادی، ابتلا به بیماری دیابت و فشار خون به میزان 15 درصد در بروز مرگ تاثیر داشته اند با اعتراض وکیل حمید صفت! کمیسیون 5 نفره نوشته با توجه به معاینات انجام شده در بیمارستان فیروزگر اثار ظاهری ضرب و جرح در نواحی سر و صورت و گردن ملاحظه نشد پس 33 درصد علت خونریزی مغزی و فوت مربوط به ضربه و 67 درصد مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون میباشد که با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 7 نفره 50 درصد علت خونریزی مغزی و فوت رو مربوط به ضربه و 67 درصد رو مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون دانسته( و حمید صفت با قرار وثیقه در خرداد 1397 ازاد میشه) با اعتراض اولیاء دم! کمیسیون 9 نفره بدون درج درصد نوشته این نوع خونریزیها و اسیبهای مغزی بدلیل سن بالا و مصرف داروهای ضد انعقادی با ضربه خفیف و غیر کشنده می تواند حادث گردد!!!!!! و با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 11 نفره بدون درج درصد نوشته بیماریهای زمینه ای ناپدری می توانسته منجر به فوت شود!!!!!! و استرس ناشی از نزاع و مصرف داروی ضد انعقاد تشدید کننده روند فوت بوده اند. پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر و گزارش ترخیص از بیمارستان برلین بعد از فنرگذاری عروق انسدادی و عکسهای موبایلی ضرب و شتم! نظریه اولی و دومی( 3 نفره) پزشکی قانونی ایران رو قابل قبول دانسته ولی نظریات دیگر را غیر مستدل و غیر علمی دانسته و در پایان نظریه 12 صفحه ای نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی اسیبهای تشریح شده درگزارش جسد بروز نمیکرد. درعکس موبایلی از ناپدری دربیمارستان فیروزگر در اینستاگرام soheyl_assadzadeh اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و بنا به گزارش پلیس 110 ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و در گزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت
    • ناشناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      1 0
      مشرق نیوز لطفا از دستگاه قضایی سوال کنید وقتی ضرب و شتم منجر به قتل دزد در منزل صاحبخانه به بهانه دروغ دفاع قتل عمد محسوب میشه چرا با وجود مدارک غیر قابل انکار از اطلاع از وضعیت ناپدری! ضرب و شتم شدید ناپدری( کوفتگی شدید بافت مغزی و حرکت بافت مغز به سمت چپ که در گزارش جسد نوشته شده) در منزل خود ناپدری به بهانه دروغ دفاع از مادری که حق طلاق داشته قتل عمد محسوب نمیشه!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس