به گزارش مشرق، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد طی توییتی نوشت: ‏در شرایطی که کشور با کسری بودجه بی‌سابقه تحویل دولت سیزدهم شده بود، بلطف خدا در مهرماه مخارج دولت "بدون هیچ انتشار ‎اوراق بدهی جدید" تأمین شد.

تامین مخارج دولت در مهرماه بدون انتشار اوراق بدهی جدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 1
    آقای خاندوزی چرا چرا شما دولت مردان تا قبل از رسیدن به مناصب دولتی انتقاد شدید از نحوه عملکرد دولت بی کفایت روحانی در امر ناکار آمدی بورس و ضرر و زیان و جبران ناپذیرو فزاینده مردم می کردید ولیکن مع الاسف و هزار هزار تاسف شما که برمصدر حکمرانی قرار گرفته اید با این همه زیان های مالی فراوان مردم روزه سکوت گرفته اید و خاموشید . والله مردم در دریای طوفان زده بورس بی رمق و نا نفس گرفتار و در حال غرق شدن هستند . چرا در این رابطه اقدام امید بخش و موثری نمی کنید و حرفی از زبان جاری نمی سازید . مردم از دولت مردمی جناب دکتر رئیسی بر اساس قول های داده شده و بازدیدی که از بورس به عمل آورده بود انتظارامید واری و توقع یاری و همکاری با بورس را دارند . امید وارم که در این باره حرفم را بشنوید و تدبیری بیاندیدشید و تصمیمات درستی را فی الفور برای رونق بورس اتخاذ نمائید.
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 0
    ممنون آقای خاندوزی. به کار خوبتون ادامه بدید.
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    بابا چرا دروغ می گی ان نماینده در مجلس انقلابی گفته روحانی خزانه خالی تحویل داده پس این سه ماه حقوق ها ی کارمندان گشور چگونه پرداخت شده پولش از کجا امده با خزانه خالی نه او می خواست پاس گل به دشمن بده در استانه مذاکرات کجایند ان منافقین کفن پوش چرا لال شدن خدا مرگتان دهد بی شرفها مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس