کد خبر 1290320
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
واکنش مدیر سپاهان به اعتراض پیروانی: فراموش کردند در جام حذفی حق ماهشهر را به آبادان منتقل کردند

مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به اظهارات افشین پیروانی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رضا فتاحی در پی اظهارات افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که در رسانه‌های کشور منتشر شده است، اظهار داشت: تعیین محل مسابقه برعهده باشگاه میزبان و پس از تایید سازمان برگزار کننده است. همچنین پس از تعیین زمین مسابقه و تایید سازمان برگزارکننده هیچ باشگاه و مقامی اجازه لغو و جابجایی محل مسابقه را ندارد.

فتاحی تصریح کرد: بی‌اطلاعی از امور و اظهار نظرهای خاص و قیم‌ماآبانه توسط افراد در باشگاه‌های مختلف بستری برای غبار آلوده کردن فضای فوتبال و تولید التهاب و تنش بین هواداران ارزنده باشگاه‌ها خواهد شد که مغایر روح جوانمردی و الزامات فدراسیون محترم و سازمان لیگ و تاکید کمیته‌های محترم اخلاق و انضباطی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سازمان لیگ به اعتراض پرسپولیس

واکنش مربی سپاهان به اعتراض پرسپولیس

مدیر تیم سپاهان گفت: تغییر محل برگزاری مسابقه تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان در پی درخواست باشگاه میزبان بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با  باشگاه سپاهان ندارد و این باشگاه کلیه اقدامات لازم جهت اسکان در شهرستان مسجد سلیمان را بعمل آورده بود ولی طبق تماس مسئولان سازمان لیگ از اعزام به مسجد سلیمان خودداری نمود و تا ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ از محل برگزاری مسابقه بی‌خبر بودیم و حتی محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی به این موضوع اشاره کردند.

وی افزود: علیرغم میل باطنی و رویه اخلاقی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اطلاع همگان می‌رسانیم که موارد مطروح کذب و یا از سر بی‌اطلاعی بوده  و مشروحاً اعلام می‌شود؛ اظهار کننده محترم فراموش کرده که در مسابقات جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ مسابقه تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس که میزبانی حق مردم خوب ماهشهر بود را به شهر آبادان انتقال دادند!

فتاحی تصریح کرد: همچنین او فراموش کرده که در مسابقات جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مسابقه تیم‌های شاهین بندر عامری و پرسپولیس که حق میزبانی مردم خوب بندر عامری بود را در شهر بوشهر برگزار کردند و این درحالی بود که در همان مرحله تیم فوتبال این باشگاه علیرغم غیر استاندارد بودن ورزشگاه ساوه مجبور به حضور در ساوه و برگزاری مسابقه با خوشه طلایی شدیم. در همین مسابقه مسئولین شهر ساوه کلیه تلاش و سعی خود را جهت برگزاری بهتر این مسابقه بعمل آوردند.

وی افزود: به استحضار کلیه مردم عزیزمان می‌رساند این باشگاه به جهت تعدیل تنش‌ها بین هواداران دو باشگاه و به جهت حضور قوی تیم پرسپولیس در مسابقات باشگاه‌های آسیا و درخواست شخص یحیی گل‌محمدی نسبت به برگزاری بازی دوستانه در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ در تهران اقدام کردیم ولی متاسفانه افشین پیروانی مجدداً با اظهارات غیر واقعی ایجاد حاشیه و تنش می‌کنند. شایسته است کمیته محترم اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال به این موارد ورود تا ان شالله در فصل جاری فوتبال شاهد اینگونه اقدامات نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    بیا مارو بزن ... پارسال خودشون میگفتن بنیادی فر نباید تو وطنی سوت میزد با اون وضع زمین و بارندگی بازی مساوی شد بعد الان واسه چی زمین تغییر میکنه؟ مهم نیست میزبان میخاد یا شما مهم اینه که کیفیت زمین رو کیفیت بازی و نتیجه تاثیر میذاره، برا همه قانون باید یکسان باشه مثل اینکه تو وضع قرمز خوزستان پرسپولیس رفت برا بازی با نفت مسجد سلیمان اما بازی استقلال لغو شد! یا استقلال برخلاف عرف و قانون خواست که تا برابر شدن مسابقات دو تیم دربی برگذار نشه ودر اقدامی عجیب سازمان لیگ پذیرفت ولی عین همین درخواست و که پرسپولیس کرد رد شد! شما به این رفتارها میگین عدالت؟!
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    تند نرو اصلانم شما قبول نکردین و همه تون مخالف بودین این خود نوید کیا بود که قبول کرد بازی کنه پس لطف کن و منت لطفی که نکردی و سرما نذار بعدشم نه اینکه بنفع خودتونم نبود و آماده نشدین برا لیگ!
  • رضا IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    استقلال ابر مافیاست. پنالتی ذوب آهن دیشب نادیده گرفته شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس