«سرلشکر باقری» هفته وحدت را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال اخیر نمونه‌ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است، گفت: نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده، پیش رفته و سعی کرده مشکلاتش را حل کند.

به گزارش مشرق، نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع «نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی» با حضور سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی افتتاح شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این تنها بخشی از زحمات و تلاش‌هاست که امکان ارائه آن وجود داشته و نتیجه زحمات پژوهشگران و محققان این حوزه است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر باقری: مناسبات ایران و روسیه به‌طور چشمگیری گسترش می‌یابد

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در دورانی زندگی می‌کنیم که ثمره تلاش علمای اسلام، خون شهدا و ایثار ملت ایران است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال اخیر نمونه‌ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی برای اولین بار بعد از حکومت ۱۰ ساله نبی مکرم اسلام (ص) و حکومت پنج ساله امیر مؤمنان (ع) فرصتی پیش آمده است تا بخشی از احکام اسلام ناب در سرزمین ایران برای جهانیان به نمایش گذاشته شود، گفت: در این چهار دهه همه تلاش‌ها بر این بوده است که احکام اسلام و قوانین دینی اجرا شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و با وجود تمام فشارهایی که دنیای استکبار طی این سال‌ها به کشور ما وارد کرده، بحمدالله نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده، پیش رفته و سعی کرده است که مشکلاتش را حل کند و امروز نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر هستیم.

وی ادامه داد: این از ابعاد مختلف باید بررسی شود که اندیشه اسلام ناب که توسط، ولی امر مسلمین تبیین می‌شود و حکم حکومتی دارد و باید اجرا شود، چگونه اجرا شده و در اجرا ما چه نواقصی داشتیم؛ این ابعاد گوناگونی دارد که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است.

سرلشکر باقری اظهار داشت: کار علمی بسیار بزرگی که در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی کلید خورده است، در بُعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: البته پرداختن به این موضوع سابقه‌ای طولانی دارد، اما کار منسجم‌تری انجام خواهد شد و ما دایرةالمعارفی از عملکرد جمهوری اسلامی را در بُعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی بر اساس اندیشه رهبری که متأثر از اسلام ناب است، خواهیم داشت که این نمایشگاه بخشی از آن را ارائه کرده است.

بنابراین گزارش، نمایشگاه کوثر ولایت به موضوع آثار پژوهشی، تحقیقی و مطالعات راهبردی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی با محوریت اندیشه‌های مقام معظم رهبری، می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    2 3
    چند نوع کوری وجود دارد کوری جسمانی که خودش شامل دو نوع که کوری طبیعی چشم و کوری ناشی از بستن چشم کوری روحی که شامل کوری از روی جهالت و نادانی و ناآگاهی و کوری ناشی از مشغول شدن قلب و عقل به امور نفسی و سرگرم شدن عقل و چشم به امور غیر مهم
    • پیمان IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      1 0
      به همین دلیل برخی از دشمنان داخلی که خودشان را به کوری زده اند، هرگز چشم دیدن پیشرفتهای سرزمین عزیزمان ایرانرو ندارند به مانند مگس فقط در جایی مینشینند که زخم و ایرادی باشد.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    3 1
    بهترین جنگنده فقط آواکس هست که باید از روسیه به تعداد زیاد خریداری بشه آواکسها با حمله به خاک فرضی دشمن رژیم صهیونیستی اشغالگر همه جا رابا خاک یکسان میکنن خرید جنگنده آواکس اوجب واجب هستش
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    3 1
    سردار باقری لطفا جنگنده آواکس بخرین بهترین جنگنده فقط آواکس هست که باید از روسیه به تعداد زیاد خریداری بشه آواکسها با حمله به خاک فرضی دشمن رژیم صهیونیستی اشغالگر همه جا رابا خاک یکسان میکنن خرید جنگنده آواکس اوجب واجب هستش
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 1
    سوخو ۳۵ بخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس