کد خبر 1290211
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
واکنش سازمان لیگ به اعتراض باشگاه پرسپولیس/ مهدی: اعتراضی دارند نامه بزنند

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که اگر باشگاهی اعتراض دارد باید به سازمان لیگ نامه بزند.

به گزارش مشرق، در حالی که تا چند ساعت پیش از آغاز دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، محل برگزاری این مسابقه مشخص نبود، با تصمیم مسئولان نفت مسجدسلیمان و تأیید سازمان لیگ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد. دیداری که 3 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید و همین موضوع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس به این موضوع شد.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (یکشنبه) نسبت به برگزاری دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد اعتراض کرد و گفت:‌ «من می‌خواهم بدانم چه کسی گفته که بازی این هفته سپاهان و نفت مسجدسلیمان باید در اهواز برگزار شود؟ الان چه کسی پاسخگوی این تبعیض است؟»

برای پیگیری این موضوع با سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتیم که مهدی در واکنش به صحبت‌های افشین پیروانی اظهار داشت: من این صحبت‌ها را ندیده‌ام. اگر باشگاه پرسپولیس اعتراضی دارد باید نامه بزند. ما در رسانه پاسخ نمی‌دهیم، اگر باشگاه اعتراضی دارد نامه می‌زند و ما هم پاسخ می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    4 16
    به چه روزی افتاده پرسپولیس خخخ
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      4 0
      به چه روزی افتاده؟ داره اعتراض می کنه که چرا باید مثلاً توی استخر وطنی مسابقه بده بعد بدلیل بدی زمین راحت زمین مسابقه رو برا تیم دیگه جابجا کنن، همین تیم خودت بود الان دنیا رو بهم میریخت، یادمون نمیره مسخره بازیه برابری بازیا رو به بهونه بازی پرسپولیس تو آسیا! همین سازمان لیگم قبول کرد!!!!
  • شاپور IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    6 0
    مگر همین پرسپولیس نبود خواهش کرد پارسال در زمین نساجی را عوض کنید نکردید اخه شرف ووجدان هم چیز خوبی است اگر با نام پرسپولیس که یک نام اریایی است مشکل دارید بگید اگر انقلاب یا فلسطین ویل غزه بود این قدر مخالفت می کردید
  • مجيد IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    5 0
    عادت كرديم به تبعيض هاي فدارسيون فوتبال، حالا نوبت ما بشه بايد در زمين كلوخ بازي كنيم كه داخلش فقط بايد زد زير توپ و تاكتيكي هم نميشه اجرا كرد. به جاست كه پرسپولي نامه بزنه تا به وقتش در زمين خوب بازي كنه
  • رضا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    لعنت بر کشور تبعیض و وزارت ششتقلالی. این هم وزارت ضد پرسپولیسی و شهرستانها.
  • سعید IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    کارمندها پول بیمه می دهند اما باید بیمه تکمیلی هم باشند اما استقلالی ها میلیاردری بازیکن می گیرند اما پرسپولیس ممنوعش کرند. این بود عدالت دولت جدید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس