جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی را مسئول حفظ جان اسرا دانست

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به وخامت اوضاع اسرای دست به اعتصاب غذا زده در زندان‌های رژیم اسرائیل، این رژیم را مسئول حفظ جان آنها دانست.

به گزارش مشرق، «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در بیانیه‌ای مطبوعاتی که در اختیار رسانه‌های فلسطینی قرار گرفت، تاکید کرد: سیاست‌های کارشکنانه و فریبکارانه اسرائیل این رژیم اشغالگر را از بار مسئولیت کامل حفظ جان بازداشت شدگان فلسطینی که در اعتراض به حبس احتیاطی دست به اعتصاب غذا زده‌اند، خارج نمی‌کند.

به گفته این سخنگو، اسرای فلسطینی در اعتراض به حبس احتیاطی دست به اعتصاب غذا زده و خواهان به دست آوردن آزادی خود و پایان دادن به حبس ظالمانه هستند.

این مقام جنبش جهاد اسلامی از مردم فلسطین خواست تا از اسرای فلسطینی به ویژه آنانی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، حمایت کرده و آنها را تنها نگذارند.

وخامت حال اسیر فلسطینی پس از ۱۰۲ روز اعتصاب غذا

برادر کاید الفسفوس اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی از وخامت حال او خبر داد.

خالد الفسفوس تاکید کرد که حال برادرش پس از ۱۰۲ روز اعتصاب غذای نامحدود به شدت وخیم است و او از درد شدید از ناحیه قلب، استخوان و کلیه رنج می‌برد.

وی همچنین اظهار داشت که پزشکان نسبت به وضعیت خطرناک کاید هشدار داده‌اند و او اکنون به تنهایی در بیمارستان محبوس است و رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهد کسی همراه او باشد.

هشدار باشگاه اسیر فلسطین درباره احتمال شهادت برخی اسرا

باشگاه اسیر فلسطین هشدار داد که در صورت ادامه تعلل رژیم صهیونیستی در زمینه آزادی برخی اسرای فلسطینی، شماری از اسرای اعتصاب کننده غذا جان خود را از دست خواهند داد. 

این مرکز حقوقی تاکید کرد که هر لحظه که می‌گذرد اسرا با خطرات بیشتری مواجه می‌شوند و همگی آن‌ها اکنون وضعیت وخیمی دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس