کد خبر 1289946
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
آمریکا از تایلند دستکش دست دوم طبی وارد کرد

شبکه سی ان ان گزارش داد که آمریکا در دوران همه گیری کرونا میلیون ها جفت دستکش کار کرده طبی از تایلند وارد کرده است.

به گزارش مشرق از سی ان ان، با شیوع و اوج همه گیری کرونا، در تایلند بسیاری از شرکت های غیرقانونی شکل گرفتند که کارگران مهاجر با توجه به تقاضای بالای جهانی، دستکش‌های یکبار مصرف پزشکی را شسته و دوباره به بازار عرضه می‌کردند.

سی ان ان با استناد به نتایج یک تحقیق چند ماهه گزارش داد که دستکش‌های شسته شده به کشورهای مختلف صادر می‌شد. تحقیقات نشان می‌دهد میلیون ها جفت از این نوع دستکش‌ها به آمریکا نیز وارد شده است.

داگلاس استین کارشناس صنعت در این مورد گفت: حجم عظیمی از محصولات بد از جمله دستکش‌های کثیف، دست دوم و نامرغوب وارد آمریکا شده است که به نظر می‌رسد سازمان غذا و دارو به تازگی شروع به بررسی این موضوع کرده است.

تحقیقات در مورد واردات دستکش‌های دسته دوم از تایلند با گزارش یک شرکت آمریکایی که در اوایل سال جاری با گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده و سازمان غذا و دارو تماس گرفته بود، انجام شد.

پس از انتشار این گزارش توسط شبکه سی ان ان، سازمان غذا و دارو آمریکا اعلام کرد که در مورد یک موضوع واکنش نشان نمی‌دهد اما اقداماتی را برای یافتن و توقف فروشندگان محصولات تایید نشده انجام داده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    3 1
    شنیدم دستمال توالت هاشونم دست دوم بوده که سرش داشتن همدیگه رو جر میدادن !! خخخخخخخخ
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    4 0
    به خاطر یک مقدار پول بیشتر چه کثافت کاری ها که نمی کنن خدا همه شان را لعنت کند
  • ایرانی GB ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    عاشقان آمریکا بفرماین تحویل بگیرین , اینم از آمریکا جان تون و زندگی شگفت انگیز در آمریکای رویایی تون ... حالا شروع بکنید به ماله کشی و اما و اگر آوردن واسه آمریکا جان تون که شاید از درجه تعفن قضیه کمی کسر بشه و با عذر و بهانه آوردن هاتون از وجاهت آمریکا جان تون بلکه کسر نشه , ای خاک بر سر چی آمریکا پرست ماله کش بدبخت
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    مگه آمریکا هم چیزی وارد میکنه!؟ این خبرای دروغ چیه میزنید.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 1
    خوش به حالشون، بعد ما تو این مملکت..... باید دستکش دست اول آشغال چینی مصرف کنیم!! خداااااایا، لاس وگاسم آرزوست!!! خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس