به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنرانی پس از حوادث پنجشنبه خونین بیروت که در نتیجه جنایت شبه نظامیان وابسته به حزب نیروهای لبنانی وابسته به سمیر جعجع رخ داد، خطاب به جعجع گفته بود که : اگر واقعاً می‌خواهی برای جنگ ضد ما آماده شوی، این سخنان را بشنو تا محاسبات خود را به‌درستی انجام دهی.همه من را می‌شناسند و می‌دانند که راستگو هستم، فقط حزب‌الله و ساختار نظامی ما از میان لبنانی‌ها بیشتر از ۱۰۰هزار رزمنده دارد. کشور را به کجا می‌خواهی بکشانی؟ ۱۰۰هزار رزمنده با سلاح‌های مختلف و متفاوت داریم. ما برای جنگ داخلی لبنان آنها را آماده نکرده‌ایم، بلکه آنها را برای دفاع از لبنان در برابر دشمنان و دفاع از نفت و گاز و منابع طبیعی لبنان آماده کرده‌ایم.

به طوری که «یحیی ابوزکریا» از مجریان شبکه خبری المیادین لبنان در توئیتی با استقبال از این سخنان نوشت که خداوند سید حسن نصرالله را حفظ کند، او از وجود یکصد هزار رزمنده الهی سخن گفته است، می‌خواهم نکته‌ای را اضافه کنم که تعداد این رزمندگان، یکصد هزار و یک نفر است، و من هم یکی از این تعداد هستم، از خداوند تعالی مسئلت دارم مرا به عنوان رزمنده و مجاهد بپذیرد و شهادت را روزیم گرداند.

واکنش قابل توجه به سخنان اخیر نصرالله درباره ۱۰۰ هزار رزمنده لبنانی

البته یکی از طرفداران جنبش مردمی انصارالله یمن هم در تایید این سخن مجری المیادین نوشته است که ما در یمن، بیست و پنج میلیون رزمنده انصارالله هستیم که تحت فرمان جناب ایشان(سید حسن نصرالله) قرار داریم، بنابراین، او بیست و پنج میلیون و یکصد هزار و یک نفر رزمنده دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    26 5
    سید حسن نصرالله ده ها میلیون رزمنده صاحب تجربه و شهادت طلب و مومن مقتدر در سایر بلاد اسلامی من جمله ایران و عراق و سوریه و پاکستان و افغانستان و بحرین و عربستان و.......نیز دارد که میتوان روی یک ارتش اسلامی و گروه مقاومت یکصد میلیونی رویشان حساب باز کرد . حالا اگر صهیونیست های وحشی و کودک کش و جعلی و غاصب جرات دارند اقدام نظامی نمایند . باران طغیانگر موشک ها از هر سو و نقاط عالم بر سر آنان خواهد بارید و قطعا هر گونه امان جان پناه گرفتن را از آنان خواهد گرفت و سرتاسر سرزمین غصب شده را سیلاب بی شمار نه گلوله بلکه موشک های نقطه زن و پهباد های انتحاری و...... فرا خواهد گرفت .
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    19 7
    بیست وپنج میلیون ویکصدهزار ودونفر، من هم هستم
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    19 6
    میلیون ها سرباز داری حزب الله عزیز دل
  • علیرضا IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    3 1
    اون سخنرانی آقای نصراله خیلی جالب و پر نکته اس که میگن همه چیز ما از ایرانه......سلاح و لباس و پوشاک و پول
  • یک رای یت IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    1 1
    بیست و پنج میلیون و یکصدهزار و سه نفر، من هم هستم.
  • علی اکبر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    1 1
    بیست وپنج میلیون ویکصدهزار وچهارنفر، من هم هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس