کد خبر 1289532
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
«رونالدو» از کوره در رفت؛ «هنوز هم قادرم دهان منتقدان را ببندم»

«کریستیانو رونالدو» در واکنش به منتقدان عملکردش در باشگاه منچستریونایتد، گفت: شب‌ها با وجدانی آسوده می‌خوابم و هنوز هم قادرم دهان منتقدان را ببندم.

به گزارش مشرق، فوق ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد انگلیس در چند هفته ابتدایی دومین دوره حضورش در لیگ برتر جزیره، به سخت‌کوش نبودن و کمک نکردن به تیمش در فاز دفاعی متهم شد اما وی در دفاع از خودش وقت را هدر نداد.

رونالدو در گفت وگو با اسکای اسپورتس اظهار داشت: می‌دانم چه زمانی تیم به کمک من در فاز دفاعی نیاز دارد اما نقش من در باشگاه، برنده کردن تیم است؛ اینکه به تیم کمک کنم تا برنده شده و گل‌ بزنم. فاز دفاعی بخشی از وظیفه من است.

وی افزود: افرادی هستند که نمی‌خواهند این موضوع را بپذیرند و دلیل آن هم این است که علاقه‌ای به من ندارند اما صادقانه بگویم؛ من ۳۶ سال دارم و همه عناوین فوتبال را برده‌ام و به‌ همین دلیل رفته رفته برای کسانی که در مورد من حرف‌های نادرست و بد می‌زنند، نگران می‌شوم؛ من اما شب‌ها راحت و در آرامش می‌خوابم.

 «رونالدو» از کوره در رفت؛ «هنوز هم قادرم دهان منتقدان را ببندم»

رونالدو ادامه داد: با وجدانی آسوده به رختخواب می‌روم. شما (منتقدان) به همین روند ادامه دهید چون من همچنان به بستن دهان‌ها و بردن افتخارات و عناوین ادامه می‌دهم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به عنوان یک بازیکن برجسته، درک می‌کند که انتقاد بخشی از شغل وی است، گفت: انتقادات مرا نگران نمی‌کند و صادقانه بگویم به آن به عنوان یک اتفاق مثبت نگاه می‌کنم. اگر آنها در مورد من نگرانند یا در مورد من حرف می‌زنند، به این دلیل است که از پتانسیل و ارزش من در فوتبال آگاه هستند و در نتیجه، این اتفاق خوبی است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال در ادامه اضافه کرد: به عنوان مثال، اگر شما در مدرسه‌ای بهترین دانش‌آموز باشید و از دانش‌آموزان بد بپرسند که از شما خوش‌شان می‌آید یا نه، بی‌شک جوابشان منفی خواهد بود.

پس از تساوی برابر اورتون در اولدترافورد در دوم اکتبر، رونالدو آشکارا از نتیجه به‌دست آمده ناراضی بود؛ وی در این باره نیز گفت: دوست ندارم ببازم. برای اورتون احترام زیادی قائلم اما تساوی برابر این تیم آن هم در خانه، مثل شکست است.

شاید اشتباه فکر می‌کنم اما من از این راه به خودم انگیزه می‌دهم و با همین روش در دوران فوتبالم افتخارات و عناوین را به‌دست آورده‌ام؛ در حال حاضر هم برای مهم‌ترین و ارزشمندترین باشگاه جهان بازی می‌کنم.  

رونالدو در خصوص تصمیم احتمالی برای تغییر مسیر فوتبالی خود نیز اظهار داشت: همانطور که گفتم، انتقادها همیشه وجود دارد و مقابل آن مخفی نمی‌شوم؛ حقیقت این است که به این انتقادات اهمیتی نمی دهم چون می‌دانم فوتبال اینگونه است. واکنش‌های من صرفا احساساتم در آن لحظه خاص است. اکثر مواقع مثبت حرف می‌زنم اما گاهی‌اوقات بسته به شرایط بازی، ممکن است حرفی بزنم که بقیه با آن موافق نباشند. همه مرا می‌شناسند. همیشه همینطور بوده‌ام؛ قرار هم نیست در این سن و سال تغییر کنم. همیشه برای تیم خود صددرصد توانم را می‌گذارم و واکنش‌هایم هم بخشی از این هویت من است اما هیچ قصدی برای آسیب زدن به هیچ‌کس ندارم.

 «رونالدو» از کوره در رفت؛ «هنوز هم قادرم دهان منتقدان را ببندم»

وی در ادامه اضافه کرد: می‌دانم به‌خاطر چیزی که هستم، چیزهایی که به‌دست آورده‌ام و افتخاراتم، در کانون توجه هستم. آنها نمی‌خواهند بابت چیزهای خوب به من اعتبار بدهند و همیشه تلاش می‌کنند چیزهای بد را در من پیدا کنند اما از نظر من مشکلی وجود ندارد. زندگی یک درس همیشگی است و من هنوز هم از اشتباهاتم درس می‌گیرم و سعی می‌کنم در بازی بعدی بهتر باشم.

ستاره اسبق باشگاه رئال مادرید در رابطه با سخنرانی خود پس از بازگشت به باشگاه گفت: در آن سخنرانی، احساسم را گفتم و اینکه آمده‌ام تا برنده باشم. منچستریونایتد نشانه افتخار و برنده شدن است و برای تعطیلات اینجا نیستم. به هم‌تیمی‌هایم گفتم که پتانسیل بالایی در این تیم می‌بینم. بازیکنان بسیار جوانی در این تیم وجود دارد و من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم.  

«کریستیانو رونالدو» در واکنش به منتقدان عملکردش در باشگاه منچستریونایتد، گفت: شب‌ها با وجدانی آسوده می‌خوابم و هنوز هم قادرم دهان منتقدان را ببندم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس