کد خبر 1289380
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سیمرغ و داروسازی اکسیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، تولید ژلاتین کپسول ایران و ریل پرداز نو آفرین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۸هزار و ۶۸۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۰۷هزار و ۶۶۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۸۴۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۸۲۹میلیارد تومان در بیش از ۴۴۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمرغ، داده گستر عصر نوین – های وب و داروسازی اکسیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس مینو، پارس الکتریک و بانک ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۱۹۰میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۸۰۷میلیارد تومان در ۲۳۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۹۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۹۵۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، تولید ژلاتین کپسول ایران و ریل پرداز نو آفرین امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پالایش نفت شیراز، صنایع مادیران و ذوب روی اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس