کد خبر 1288852
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
زمان اعلام حکم نهایی پرونده ستاره رئال‌مادرید/ کریم ۵ سال زندانی می‌شود؟

قاضی پرونده مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید زمان مشخص شدن بیگناهی یا اثبات اتهامات وارده به او بابت اخاذی از هم‌تیمی سابقش را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، قاضی دادگاهی که به اتهام کریم بنزما به عنوان شریک جرم در ماجرای اخاذی از متئو والبوئنا رسیدگی می‌کند اعلام کرد که تا صبح فردا (جمعه) مشخص خواهد شد که مهاجم فرانسوی رئال مادرید مجرم است یا بی‌گناه.

بنزما متهم است که ۶ سال پیش در نقش یک واسطه برای چند فرد باج‌گیر سعی کرده از هم‌تیمی سابقش در لیون و تیم ملی فرانسه، را متقاعد کند که مبلغ درخواستی باج‌گیرها را بپردازد تا آنها از انتشار یک فیلم خصوصی از او خودداری کنند. این پرونده از آن زمان تا کنون ادامه داشته و با اینکه در مقطعی اعلام شد که بنزما بی‌گناه بوده است، او همچنان ممکن است به عنوان یکی از شرکای جرم این پرونده شناخته شود.

در همین راستا وکلای بنزما به پاریس سفر کرده‌اند تا به نیابت از او در جلسه محاکمه او شرکت کنند. گفته می‌شود در صورت اثبات اتهام بنزما ممکن است او تا ۵ سال زندانی و به پرداخت ۷۵ هزار یورو جریمه نقدی متهم شود. قاضی پرونده نیز اعلام کرده است که حکم نهایی درمورد این پرونده تا فردا اعلام خواهد شد.

مایتره آنتوان وی، وکیل بنزما در جلسه محاکمه موکلش اعتراف کرد اصحت دارد که بنزما به والبوئنا پیشنهاد کرده برای جلوگیری از به دردسر افتادنش رقم درخواستی باج‌خواهان را بپردازد اما او هرگز برای انجام این کار هم‌تیمی سابقش را تحت فشار قرار نداده است و توصیه‌اش به بازیکن سابق تیم ملی فرانسه هم صرفاً یک پیشنهاد خیرخواهانه بوده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس