همواره نمای داخلی یک شرکت و چیدمانی که دارد در روحیه کارکنان و حتی جذب مشتریان خارجی اهمیت فراوانی دارد. در واقع اینگونه می توانیم مسئله را شرح دهیم که نما و دکوراسیون یک دفتر، هویت یک شرکت را نشان می دهد تا جاییکه بسیاری از افراد بر روی این موضوع حساسیت زیادی نشان می دهند.

اگر قصد راه اندازی یک دفتر نو پا را دارید قطعا به یک سری اطلاعات در این زمینه نیاز خواهید داشت تا بهترین دکوراسیون را برای دفتر خود انتخاب کنید پس در ادامه با ما همراه شوید تا هر آنچه که لازم است در این باره بدانید را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

قبل از تهیه صندلی مدیریتی و دیگر ملزومات یک دفتر شیک و زیبا باید به چه مواردی توجه کرد؟

اهمیت دکوراسیون دفتر کار

در زیبا سازی یک دفتر کار نه تنها باید رنگ در و دیوار زیبا و متناسب با محل کار باشد بلکه لازم است در انتخاب وسایل به کار رفته در آن نهایت دقت را به عمل آورد تا در نهایت هر آن چیزی که در محیط به کار رفته به شکلی کاملا حرفه ای با یکدیگر همخوانی داشته باشند.  در انتخاب رنگ دیوار ها و چیدمان دفتر حتی باید به شرایط سنی و سلیقه ارباب رجوع نیز توجه کرد به طوریکه با ورود افراد به محل کار جلوه زننده ای در چشم پیدا نشود؛ این موضوع یکی از دلایل جذب مشتری در یک دفتر است چرا که با مشاهده دکوراسیون یک محل می تواند به هویت و فرهنگ شرکت پی برد.

مشتری با ورود به محل کار باید واقعا حس رضایت از فضا داشته باشد که این به معنای واقعی کلمه احترام گذاشتن به مشتری و شخصیت او است به همین دلیل همواره باید در انتخاب رنگ و چیدمان وسایل به کار رفته در دفتر کار وسواس به خرج داد به گونه ای که یک فضای شیک و البته زیبا در اختیار کارکنان و ارباب رجوع گذاشته شود.

تزیینات دفتر کار

فراموش نکنید محلی که به عنوان محیط کاری در نظر گرفته شده است کاملا با محیط منزل تفاوت دارد بنابراین فضای اداری جایی برای استفاده از تزئینات بی ربط و جور وا جور نیست بلکه تنها کافی است از یک سری وسایل تزئیناتی متناسب با شرایط کاری محیط استفاده شود. به طور مثال چند قاب عکس شیک در زمینه کاری مربوطه می تواند شکیل بودن فضا را در ذهن مخاطب جا بیاندازد.

همچنین در نظر گرفتن یک گلدان گل طبیعی در قسمتی از دفتر می تواند به عنوان روزنه ای شادابی و نشاط را به کارکنان القا کند. این مسئله روحیه تیمی را در کارکنان به وجود آورده و در نهایت می تواند راندمان کار را به شدت افزایش دهد بنابراین در انتخاب وسائل تزئینی مناسب کوتاهی نکنید!

قبل از تهیه صندلی مدیریتی و دیگر ملزومات یک دفتر شیک و زیبا باید به چه مواردی توجه کرد؟

دلایل اهمیت استفاده از مبلمان اداری شیک در دفتر کار

به جرات می توان گفت که یکی از اصلی ترین و مهم ترین ملزومات برای زیبا سازی دفتر کار، انتخاب مبلمان اداری زیبا است. مبلمانی که برای محیط کار انتخاب می شود باید کاملا هماهنگ با یکدیگر و در نهایت هماهنگ با دفتر باشند به طوریکه با نگاهی اجمالی به محیط بتوان شکیل بودن فضا را احساس کرد.

مبلمانی که در دکوراسیون دفتر کار استفاده می شوند خود شامل دو دسته هستند؛ اولی مبلمان مورد استفاده برای ارباب الزجوع است و دیگری مبلمانی برای نشستن کارکنان که معمولا میز و صندلی استفاده می شود.

از لحاظ ابعاد باید گفت که مبلمانی که برای دکوراسیون دفتر کار انتخاب می شود باید با ابعاد فضا همخوانی داشته باشند. منظور از این همخوانی این است که اگر ابعاد دفتر کار بزرگ است باید مبلمانی در آن به کار رود که به راحتی فضای کافی برای نشستن ارباب الرجوع را داشته باشد؛ همچنین اگر ابعاد فضا کمتر است بهتر است که مبلمانی انتخاب گردد که فضای اضافی اشغال نکند یعنی همه چیز با استاندارد های لازم انتخاب گردد.

لیست مبلمان اداری

سبک های بسیار زیادی از مبلمان اداری وجود دارد که هر کدام از آن ها شریط خاص خود را دارد اما مسئله حائز اهمیت این است که چه نوع مبلمانی باید خریداری و استفاده گردد؟ در پاسخ باید گفت که در انتخاب مبلمان اداری بیشتر از هر چیزی باید شرایط محیط کاری را در نظر گرفته و بر اساس آن مبلمان را انتخاب کنید. به طور مثال می توان گفت که قطعا لوازم اداری در یک کانون پرورش فکری با یک دفتر بیمه متفاوت خواهد بود! در اولی می توان از مبلمان با رنگ های شاد و کودکانه بهره گرفت اما در دومی نیاز به استفاده از مبلمان رسمی با ابعاد کمتر احساس می شود.

صندلی مدیریتی نوعی از صندلی اداری می باشد که به دو مدل ساکن و صندلی مدیریتی چرخدار تقسیم می شوند. صندلی های مدیریتی بسیار لوکس راحت و شیک می باشند و برای استفاده در طولانی مدت طراحی شده اند. در این نوع از صندلی ها از متریال عالی در کنار کیفیت بالا قطعات استفاده شده تا علاوه بر راحتی بتوانید با خرید ارزان ترین صندلی مدیریتی برای زمان طولانی از این صندلی های بهره ببرید. صندلی مدیریتی در ابعاد و مدل های مختلف تولید می شود و معمولا جنس این صندلی ها از فلز و پلاستیک می باشد که در مدل های مدیریتی بیشتر از چرم و یا چرم مصنوعی استفاده می گردد .

صندلی مدیریتی دارای قابلیت تنظیم پشتی را دارند و می توان این صندلی هارا را مطابق با قد و ارتفاع میز تغییر داد. صندلی های مدیریتی دارای پشتی های بلند تر و با متریال چرم و پارچه می باشند که متناسب با دکوراسیون اتاق یا میز کار خریداری می شوند. صندلی مدیریتی ابعاد بزرگتری نسب به صندلی اداری داشته و احتیاج به فضای بیشتری دارند. در قسمت دسته صندلی پدهای نرم وجود دارد تا کاربر به راحتی آرنج خود را برروی دسته صندلی مدیریتی قرار دهند. قیمت صندلی مدیریتی متفاوت است ولی به دلیل استفاده طولانی مدت و سلامت افراد و کارمندان بهتر است از نمونه های مرغوب استفاده شود.

بنابراین در مجموع به این نتیجه می رسیم که شرایط خاصی برای انتخاب مبلمان وجود ندارد بلکه شرایط کاری تعیین کننده این انتخاب خواهد بود. لازم به ذکر است که لیست مبلمان اداری برای تمامی دفاتر کاری یکسان نیست بلکه هر کدام از آن ها به موارد خاصی نیاز دارند. انواع مبلمان اداری عبارتند از: میز، صندلی چرخ دار به تعداد کافی، پارتیشن های جدا کننده بین دیوار، میز جلسات مهم، وسایل نور پردازی، میز کار و ...

قبل از تهیه صندلی مدیریتی و دیگر ملزومات یک دفتر شیک و زیبا باید به چه مواردی توجه کرد؟

نتیجه گیری

در این قسمت مواردی را که در راه اندازی یک دفتر شیک و زیبا باید رعایت کرد را خدمت شما عزیزان بیان کردیم. بر اساس موارد گفته شده یک سری مسائل از جمله رعایت تناسب رنگ، رعایت نظم و چینش، استفاده از فایل های اداری منظم، استفاده از گل های طبیعی در فضا و همچنین استفاده از مبلمان شیک و زیبا در طراحی یک دفتر کار شیک بسیار ضروری و مهم خواهد بود. باتوجه به توضیحات بالا برای انتخاب میز و صندلی اداری، کارمندی و مدیریتی به سایت https://chidemanbartar.com/ مراجعه کنید و مدرن ترین محصولات را مشاهده نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس