آلمان برتداوم دیپلماسی با ایران تاکید کرد

وزارت خارجه آلمان در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای برنامه هسته‌ای ایران گفت که برلین در حال کار بر روی راه حل دیپلماتیک است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان روز چهارشنبه بر لزوم راه حل دیپلماتیک با ایران همزمان با تهدیدات نظامی تل آویو تاکید کرد.

کریستوفر برگر معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان در پاسخ به این پرسش که واکنش آلمان به اظهارات آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در مورد تهدید ایران، گفت:این اظهارات را در نظر داریم. آنها (اظهارات) جای خود را دارند. ما در حال کار کردن بر روی دیپلماسی هستیم.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو بودجه‌ای را برای حمله به برنامه هسته‌ای ایران تایید کرده است.

برگر مدعی شد خیلی مهم است که تهران به سرعت به مذاکرات هسته‌ای در ایران بازگردد. این درحالی است که تهران در حال تعیین تیم مذاکره کننده است و مقام های جمهوری اسلامی بارها برای انجام مذاکرات وین تاکید کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    3 0
    دیپلماسی رو تداوم نده میخواد چه غلطی بکنه....
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    3 0
    سیاست نخ نما و پوسیده چماق و هویج
  • سید IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    2 0
    هیچ گزینه بی هزینه دیگری به جز همان مسیر سیاسی برای غربی ها در قبال ایران وجود ندارد وگرنه همچنان که در مورد لیبی و عراق از گزینه نظامی که برای غربی ها کم هزینه به نظر می رسید، استفاده کردند، اگر امکان داشت در برابر ایران هم به کار می بردند! اما نیک می دانند که به کارگیری این گزینه در مورد ایران بسیار پرهزینه و به عبارتی نشدنی است! بنابراین امتیازی به ما نداده اند که برای تعامل با ایران گزینه شان سیاسی است!
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    2 0
    بهتره بره پیش همون اسرائیل جون اش. راه حل دیپلماتیک اش راهم ببره اسرائیلیات ازش منتفع بشن.
  • CA ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    2 0
    تداوم دیپلماسی یعنی ادامه سیاست فشار حداکثری و اتلاف وقت بدون هیچ هزینه ای برای طرف مقابل. باید این مساله براشون مسجل بشه که وقتی به برجام برمیگردن عقب گردی در برنامه هسته ای ایران اتفاق نمیافتد. یک روز تاخیر یعنی دستاوردهای هسته ای اون یک روز برای ایران تا ابد پا برجا خواهد بود. وقتی اطمینان دارن با برگشت به برجام ایران به تمام تعهدات سال 2015 باز خواهد گشت و همه پیشرفت های این مدت و ذخایر اورانیوم توسط ایران نابود خواهد شد بازگشت زودتر برایشان حماقت است. میدونن که با هر روز بازگشت دیر تر ضربه بیشتری به ایران میزنن و در مقابل ایران چیزی رو که در این یک روز بیشتر به دست آورده در طبق اخلاص تقدیم خواهد کرد. این مساله باید همان فردای خروج امریکا از برجام اعلام میشد . الان هم همینطور. اگر ایران اورانیون کافی برای ساخت چند بمب هسته ای به دست آورده به هیچ وجه نباید اون رو از دست بده مگر اینکه قبل از به دست آوردنش با ایران توافق میکردن یا اینکه هزینه هر روز تاخیر در به بازگشت به برجام رو قبل از اعلام توافق نقدا پرداخت کنن. این مساله باید براشون کاملا روشن باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس