دیدار مالی در پاریس با دیپلمات‌های اروپایی درباره ایران

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران پس از سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس، روز جمعه با متحدان اروپایی ایالات متحده در خصوص مذاکرات وین رایزنی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رابرت مالی پس از چهار روز سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس قصد دارد جمعه به پاریس برود و در آنجا با دیپلمات‌های بلندپایه فرانسه، آلمان و انگلیس درباره بن بست مذاکرات هسته‌ای با ایران رایزنی کند.

به گزارش آکسیوس، مالی و دنیل بنایم نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور خلیج فارس تور منطقه‌ای خود را از ابوظبی آغاز و با طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی و انور قرقاش مشاور ریاست جمهوری امارات دیدار کردند. آنها همچنین با فواد حسین وزیر خارجه عراق هم دیدار داشتند.

مقصد بعدی آنها دوحه پایتخت قطر بود که این مقام های آمریکایی با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر گفتگو کردند. مالی پس از آن به عربستان رفت و در مورد برنامه هسته‌ای ایران و فعالیت منطقه‌ای ایران با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان رایزنی کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همچنین با وزیر خارجه بحرین گفتگوی تلفنی داشته است.

پس از این اقدام های منطقه‌ای مقام‌های آمریکایی، مالی قصد سفر به اروپا را دارد تا در مورد برجام با دیپلمات‌های اروپایی گفتگو کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 0
    آمریکا باید تمام تحریم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه ی خسارت هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش داده بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس