پشت صحنه ترورها و ناامنی های منطقه برای ایران روشن است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، کارگردان و کارگردانی تمام تنش ها و ترورها و ناامنی های منطقه برای جمهوری اسلامی ایران روشن شده است.

به گزارش مشرق، محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه مشترکی با حضور کارشناسان و مسئولان نهادهای مطالعاتی استراتژیک، مرکز پژوهش های مجلس و مسئولان امور بین الملل وزارتخانه های مربوطه برگزار کرد.

وی توضیح داد: در این جلسه سناریوهای احتمالی نظام سلطه و عوامل منطقه آنها در غرب آسیا و پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران بررسی شد. بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، کارگردان و کارگردانی تمام تنش‌ها و ترورها و ناامنی‌های منطقه برای جمهوری اسلامی ایران روشن شده است.

عباس زاده ادامه داد: اهداف آنها، استراتژی و تاکتیک آنها مشخص است همچنین بازی گردانان، بازی گران و بازی خوردگان هم برای ما شناخته شده اند.

وی در پایان گفت که بر اساس اطلاعات و محاسبات موجود جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از گذشته دست برتر را از حیث اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی و نظامی دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 1
    خداوکیلی اینا چی فکر میکنن ..........مرد حسابی توی ......رفتی تو مجلس حقوق میگیری که فکری به حال معیشت و اقتصاد مردم بکنی نشستی اونجا واسه غرب آسیا تعیین تکلیف کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس