کد خبر 1288241
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
لزوم پرداخت سود سهامداران از سامانه سجام/ انتقاد از پرداخت سود شستا از طریق بانک

عضو هیات رییسه مجلس بر لزوم پرداخت سود سهامداران از طریق سامانه سجام تاکید و اعلام کرد: شستا سود سهامداران را از شعب بانک رفاه می‌پردازد. در شرایط کرونا به چه دلیل مردم را به بانک‌ها پاس می‌دهید؟

به گزارش مشرق، محسن دهنوی عضو هیات رییسه و نماینده تهران در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«وزیر قبلی اقتصاد در پاسخ به پیگیری‌هایم وعده داده بود همه شرکت‌های بورسی مکلف به پرداخت سود سهامداران از ‫سجام شوند؛ اما حالا خبر رسیده که شستا سود سهامداران را از شعب بانک رفاه می‌پردازد. در شرایط کرونا به چه دلیل مردم را به بانک‌ها پاس می‌دهید؟

با عبدالمکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت کردم ایشان نیز قبول داشت و قرار شد تقسیم سود شستا از طریق سجام انجام شود. طبق بررسی‌هایم متاسفانه از شهریور پارسال تا شهریور امسال، از میان 490 شرکتی که اطلاعیه تقسیم سود را منتشر کرده‌اند، همچنان 272 شرکت، واریز سود را از طریق سجام انجام نداده یا نخواهند داد.

با توجه به احراز هویت اکثریت سهامداران بازار سرمایه شامل 32 میلیون نفر در سجام، لازم است خاندوزی وزیر اقتصاد مشکل را به صورت بنیادین حل کند.

‏ما منتظریم!»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 1
    من پول نداشتم برم دوباره سجام ثبت نام کنم . باید سود یک سال سهام عدالتم رو بردارم برم سجام ثبت نام کنم!! ثبت احوال و مخابرات و اینها نمیتونن این مورد رو بفرستن برای سهام عدالت که دوباره نخوایم بریم سجام؟
    • منصف IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      0 0
      ثبت نام سجام فقط ده هزار تومان است. یعنی شما ده هزار تومان هم ندارید.!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس