کد خبر 1288215
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
افزایش انتقادها از ستاره ۳۲ میلیون یورویی/ الهلال آماده انتقال پریرا

با وجود پیروزی الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به فینال مسابقات، گران‌ترین بازیکن آبی‌پوشان با شدیدترین انتقادها از جانب کارشناسان و رسانه‌های عربستانی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، جذب ماتیوس پریرا هافبک فصل گذشته وست بروموویچ بیش از ۳۲ میلیون یورو برای الهلال هزینه داشته اما به گفته کارشناسان، رسانه‌ها و حتی هواداران این باشگاه، هافبک برزیلی یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم در بازی برابر النصر بود و کارایی خاصی برای الهلال نداشت.

 حسون البقعاوی روزنامه‌نگار عربستانی در خصوص عملکرد پریرا در بازی الهلال مقابل النصر نوشت: او بدون شک بدترین بازیکن زمین در دربی ریاض بود، هر چند الهلال به فینال راه یافت. اگر پریرا در بازی‌های بزرگ خودش را نشان نمی‌دهد، پس قرار است در کدام بازی توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد؟ او در بازیسازی، شوت‌زنی و حتی کارهای دفاعی بدترین بود. الهلالی‌ها امید زیادی به این بازیکن داشتند اما وی تا کنون عملکرد مناسبی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

الهلالی‌ها زیر مشت و لگد اسطوره عربستان +عکس و فیلم

به نوشته پایگاه سعودی اسپورت؛ با وجود صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه به دنبال فراهم ساختن شرایط لازم برای جدایی بازیکن برزیلی هستند و این در حالی است که از مدت‌ها پیش موضوع نارضایتی پریرا از حضور در عربستان و باشگاه الهلال، همچنین ناراحتی همسرش از زندگی در این کشور مطرح شده و گفته می‌شود این موضوع موجب عملکرد ضعیف هافبک گران‌قیمت باشگاه الهلال شده است.

بر این اساس؛ الهلال در انتظار دریافت پیشنهاد مناسبی است تا بتواند بخشی از هزینه‌های انتقال این بازیکن گران‌قیمت را جبران کند و هافبک برزیلی به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

الهلال با پرداخت بیش از ۱۷ میلیون یورو مبلغ رضایتنامه، دستمزد سالانه ۵ میلیون یورو و قراردادی سه ساله پریرا را به خدمت گرفته و مجموع هزینه این توافق بیش از ۳۲ میلیون یورو است که باید با انتقالی قرضی جبران شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس