کد خبر 1288211
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
توضیح سیمئونه درباره دست ندادن با کلوپ

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید درباره دست ندادن با کلوپ بعد از شکست برابر لیورپول توضیح داد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در دیدار حساس برابر لیورپول با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

بعد از بازی سیمئونه بدون دست دادن با کلوپ زمین بازی را ترک کرد.

او درباره این  رفتارش گفت: من معمولا بعد از بازی با مربیان حریف دست نمی دهم و اصلا چنین رفتاری را دوست ندارم. سلام کردن و دست دادن اجباری را دوست ندارم. نمی گویم که این رفتار درست است یا اشتباه. تنها می گویم که چنین فرهنگی را دوست ندارم. الان اگر کلوپ را ببینم مشکلی با او ندارم و دست می دهم اما اگر این رفتار اجباری باشد آن را دوست ندارم.

بیشتر بخوانید:

پیروزی یاران طارمی مقابل میلان در شبی که مسی ناجی PSG شد/ اینتر ترمز شگفتی‌ساز را کشید، دورتموند تحقیر شد

سیمئونه درباره شکست تیمش گفت: من دوست ندارم که بعد از بازی بگویم که تیمم خوش شانس بوده است یا بد شانس و اصلا به چنین چیزی اعتقاد ندارم.لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و تلاش بیشتری هم داشت. بازی سختی برابر یک تیم بزرگ داشتیم. بازی را خوب آغاز نکردیم و با خوردن گل دوم شرایط بسیار سخت شد.

این مربی آرژانتینی افزود: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.در نیمه دوم بسیار خوب بودیم اما اخراج گریزمان و ضربه پنالتی برای لیورپول شرایط را تغییر داد و مهم تر اینکه پنالتی ما هم گرفته نشد. می توانم از داوری عصبانی باشم اما همه چیز مربوط به بازی است. داوران هم مثل ما اشتباه می کنند. از نظر من تکنولوژی VAR خوب است و حداقل به داوران این امکان را می دهد که در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

او درباره درخشش گریزمان گفت: او در این بازی درخشید اما اخراجش این درخشش را بد کرد. چنین صحنه ای قبلا هم رخ داد و فکر می کنم که داور سخت گیری کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس