کد خبر 1288209
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
قطار مسافری در استرالیا از ریل خارج شد

برخورد قطار در حومه «سیدنی» با یک خودرو که گفته می شود عامدانه روی ریل پارک شده بود، منجر به خارج شدن قطار از ریل و زخمی شدن راننده و مسافران شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، مقامات استرالیایی اعلام کردند که صبح امروز چهارشنبه یک قطار مسافری در حومه شهر «سیدنی» بر اثر برخورد با یک دستگاه خودوری ون که دقیقا روی خط ریل پارک شده بود، از مسیر خارج شد و راننده قطار و برخی مسافران آن زخمی شدند.

ببینید:

فیلم/ نجات کودک هندی از مرگ دردناک

امدادگران و آتش نشانان موفق شدند تا راننده قطار را که به شدت زخمی شده بود از قطار خارج کنند و به همراه برخی دیگر از مسافران به بیمارستان منتقل نمایند.

هنوز مشخص نیست که خودوری مذکور چه مدت زمانی آنجا پارک مانده بوده است، اما پلیس در همین زمینه مشغول بررسی صحنه جرم است، چرا که گزارش شده که فردی از این محل گریخته است.

جزئیات بیشتری از این حادثه اعلام نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

گفته می شود که این حادثه به خودی خود مشکلی بر مشکلات رفت و آمد در حومه سیدنی افزود، چرا که رانندگان قطار از امروز چهارشنبه اعتصابی را علیه برنامه های خصوصی سازی برنامه ریزی کرده بودند که انتظار می رود ۷۰ درصد قطارها کار نکنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    چین و روسیه بهتر است برای استرالیا مشکلات اقتصادی شدیدی درست کنند که استرالیا فکر زیر دریا ییهای هسته ای رو از سرش بیرون کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس