کد خبر 1287414
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

اگر قصد سفر به شهر تهران و اقامت در هتل را دارید، بهتر است از قبل محل اقامتتان را بررسی کنید. موقعیت مکانی محل اقامت خود را متناسب با محل‌هایی درنظر بگیرید که قصد برگزاری ملاقات‌های کاری یا انجام فعالیت در آن‌ها را دارید. چراکه فواصل مختلف در این شهر شلوغ بسیار طولانی بوده و باید زمان زیادی را برای رسیدن به آن‌ها صرف کنید.  

بهترین هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های غرب تهران

برای مثال اگر عمده هدف شما از سفر به شهر تهران، سفر به غرب تهران است، ترجیحا در سایت‌های رزرو هتل تهران دنبال هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های موجود در غرب تهران باشید. با این کار می‌توانید در صرف زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. در این ‌مقاله ما این کار را با معرفی بهترین هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های غرب تهران برای شما ساده‌تر کرده‌ایم. با مطالعه این مطلب شما می‌توانید بدون مراجعه به ‌سایت‌های رزرو هتل تهران، بهترین هتل‌های غرب تهران را شناسایی کنید و از امکانات آن‌ها مطلع شوید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

این‌ هتل لوکس یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره ایران است که سالانه مهمانان ایرانی و خارجی زیادی در آن اقامت می‌کنند. این‌ هتل بسیار لوکس در منطقه سعادت‌آباد و انتهای بزرگراه یادگار امام قرار دارد. ‌هتل اسپیناس پالاس تهران اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی را به لحاظ قیمت و امکانات به شما ارائه می‌کند. البته بهتر است توجه داشته باشید

هزینه اقامت در این‌ هتل نسبتا زیاد است؛ این ‌امر را می‌توان با توجه‌ به امکانات رفاهی بسیار عالی، کاملا توجیه کرد. از‍‌جمله خدمات ویژه‌ای که با اقامت در ‌هتل اسپیناس پالاس مجلل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های ماساژ و اسپا، رستوران‌های مجلل و متنوع سنتی، ایرانی و فرنگی و... هستند.

آدرس: سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21، هتل اسپیناس پالاس

هتل نووتل تهران

این ‌هتل یکی از بهترین و با امکانات‌ترین هتل‌های پنج ستاره موجود در غرب شهر تهران است که فاصله بسیار کمی تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دارد. با توجه ‌به این فاصله بسیار کم تا فرودگاه، جای تعجب ندارد اگر به شما بگوییم که هتل نووتل تهران، یک هتل فرودگاهی است.

از آن جایی که هتل نووتل تهران چندین کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، بهتر است فقط برای اقامت‌های کوتاه‌مدت افراد پیش از سفرهای خارجی مورداستفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید اتاق‌های این ‌هتل را به‌منظور داشتن اقامت‌های شش ساعته یا کامل رزرو کنید. از‍‌جمله امکانات این ‌هتل لوکس می‌توان به وجود لاندری، دو رستوران، سونا، جکوزی، استخر، سالن ورزشی، سالن ماساژ و... اشاره کرد.

آدرس: کیلومتر 30 خلیج‌فارس، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، روبه‌روی پایانه مسافربری، هتل نووتل تهران

بهترین هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های غرب تهران

هتل ایبیس تهران

این‌ هتل چهار ستاره یکی دیگر از هتل‌های موجود در غرب تهران است که به‌عنوان یک هتل فرودگاهی شناخته می‌شود. در این‌ هتل، امکان داشتن اقامت شش ساعته، سه ساعته و روزانه برای مسافران وجود دارد. ازجمله امکانات هتل ایبیس تهران می‌توان به وجود سونا، جکوزی، اینترنت وای‌فای پرسرعت، رستوران، کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

آدرس: کیلومتر 30 اتوبان خلیج‌فارس، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، روبه‌روی پایانه مسافربری شماره یک، هتل ایبیس تهران

هتل المپیک تهران

این اقامتگاه یک هتل چهار ستاره با امکانات مختلف واقع‌در غرب تهران است که اقامت در آن می‌تواند برای مسافران مختلفی از‍‌جمله ورزشکاران بسیار مناسب باشد. از‍‌جمله امکانات کلی هتل المپیک می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چای خانه سنتی و... اشاره کرد. سالن بدنسازی، دستگاه‌های ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و زمین چمن مصنوعی از امکانات ورزشی هتل المپیک تهران است که می‌تواند توجه ورزشکاران را برای اقامت در این‌ هتل به خود جلب کند.

آدرس: ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، بلوار دهکده، هتل المپیک تهران

هتل پژوهش تهران

این‌ هتل سرسبز و باصفا در غرب تهران می‌تواند محلی مناسب کار و استراحت باشد. آب‌وهوای فوق‌العاده مطبوع و محیط باصفای این‌ هتل را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت هتل پژوهش دانست. وجود سالن کنفرانس بزرگ در ‌هتل سه ستاره پژوهش تهران، اقامت در آن را برای مقاصد کاری مناسب کرده است.

آدرس: کیلومتر 15 اتوبان تهران کرج، بعد از پیرانشهر، خروجی شهرک علم و فناوری، پژوهشگاه پتروشیمی و پلیمر ایران، هتل پژوهش تهران

هتل دانش تهران

اگر دنبال یک هتل با قیمت مناسب در غرب تهران هستید، هتل دو ستاره دانش می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آدرس: ضلع شمالی آزادراه تهران کرج، بعد از پیرانشهر، خروجی شهرک دانشگاه شریف، خیابان دانش، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، هتل دانش تهران

بهترین هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های غرب تهران

هتل آکادمی فوتبال تهران

این‌ هتل یکی از هتل‌های موجود در غرب تهران است که در مجاورت درب غربی مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد. محیط سرسبز و زیبای این ‌هتل، چشم‌اندازی دل‌انگیز را برای مسافران فراهم کرده است. دوست‌داران فوتبال و ورزش که به‌منظور تماشای مسابقات ورزشی به تهران سفر می‌کنند، می‌توانند در این محل اقامت داشته باشند.

آدرس: جنب درب غربی مجموعه ورزشی آزادی، ورودی هتل المپیک، هتل آکادمی فوتبال ایران تهران

در این‌ مقاله به معرفی چند هتل از هتل‌های غرب تهران پرداختیم که می‌توانید آن‌ها را از طریق وب‌سایت‌های رزرو هتل تهران برای یک اقامت خاطره‌انگیز رزرو کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس