یکی از بدهکاران بد قول به شهرداری تهران دولت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای زاکانی می‌تواند تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی و دولت داشته باشد تا بتوانیم مشکلات مالی شهرداری تهران را حل کند.

به گزارش مشرق، احمد صادقی عضو شورای اسلانی شهر تهران، در مورد چگونگی روند پرداخت بدهی‌های شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری‌ها همیشه بدهی و طلب دارند که این موضوع در هر دوره مدیریت شهری به یک نگاه کارشناسی نیاز دارد، عمده بدهی‌ها باز می‌گردد به بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها و نتوانسته پرداختی لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی میزان دقیق بدهی‌های شهرداری تهران

وی افزود:به همان اندازه که شهرداری تهران بدهی دارد طلبکار نیز هست یکی از بدهکاران بد قول به شهرداری تهران دولت است و یکی از شاخصه‌های مهم شورای شهر تهران در انتخاب شهردار این بود که فردی بتواند با دولت تعامل خوبی داشته تا بتواند کارهای شهرداری را تسهیل کند و به نوعی مطالبات شهرداری تهران را در دولت به طور ویژه دنبال کند.

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این دوره نباید پیمانکاران پشت صف طلبکاری هایشان باشد و باید شهرداری در زمینه تامین مالی فعال‌تر باشد.

احمد صادقی گفت: آقای زاکانی می‌تواند تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی و دولت داشته باشد تا بتوانیم مشکلات مالی شهرداری تهران را حل کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    2 0
    شهرداری تهران از هر چیزی عوارض و پول درمیاره و تهران رو تبدیل به شهر خرابه کرده. اینها ناله های الکی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس