بازگشت تاتنهام به روزهای خوب با پیروزی برابر کلاغ‌ها

دیدار تیم‌های فوتبال نیوکاسل و تاتنهام در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی سفیدپوشان لندنی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال نیوکاسل و تاتنهام امشب (یکشنبه) از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس برگزار شد و در پایان تیم تاتنهام موفق شد میزبان خود را در ورزشگاه سنت جیمز پارک و با نتیجه سه بر دو شکست دهد. 

شاگردان «استیو بروس» در همان ابتدای کار توانستند در دقیقه ۲ توسط «کالوم ویلسون» به گل اول خود دست پیدا کنند اما بعد از این گل زودهنگام، تاتنهام توانست بازی را در دست بگیرد و در دقایق ۱۸ و ۲۳ توسط «اندومبله» و «هری کین» به گل های اول و دوم خود برسد. 

در ادامه نیز «سون هیونگ مین» در دقیقه ۴۹ موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا تاتنهام با خیال راحت تری بازی را دنبال کنند. نیوکاسل تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت اما شاگردان «نونو اسپریتو سانتو» تا دقیقه ۸۹ مقاومت کردند. در این دقیقه اریک دایر مدافع تاتنهام با یک گل به خودی دروازه تاتنهام را باز کرد تا نتیجه این بازی در نهایت سه بر دو به پایان برسد. 

این بازی در اواخر نیمه نخست به دلیل سکته قلبی یکی از هواداران و شرایط ویژه پزشکی متوقف شد. «رگیلون» مدافع اسپانیایی تاتنهام این موضوع را به داور اعلام کرد و به دستور داور، بازیکنان دو تیم راهی رختکن شدند.

بازگشت تاتنهام به روزهای خوب با پیروزی برابر کلاغ‌ها

ای دیگر نکات جالب این دیدار اعتراض برخی هواداران نیوکاسل به تغییر مالکیت این باشگاه بود. هواداران تیم فوتبال نیوکاسل در پی تغییر مالکیت این باشگاه به کنسرسیوم تحت حمایت عربستان سعودی، هیجان‌زده هستند اما اعتراضاتی قابل توجهی نیز مقابل در ورودی ورزشگاه خانگی این باشگاه انگلیسی به چشم می‌خورد.

تاتنهام با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. نیوکاسل نیز با همان سه امتیازی که از قبل داشت در رده نوزدهم باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس