کد خبر 1286586
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
رافت: الهلال شایسته پیروزی بود/ با غیرت بازی کردن چیزی را حل نمی‌کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با غیرت بازی کردن چیزی را حل نمی‌کند و امیدوارم مسئولان بزرگ فکر کنند و شرایط را تغییر دهند.

به گزارش مشرق، پایان رافت درباره شکست سه بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی خوبی از پرسپولیس شاهد نبودیم و الهلال شایسته پیروزی بود. آن‌ها در زمین خودشان و در کنار هواداران‌شان بودند و بسیار حرفه‌ای بازی کردند. الهلال بازیکنان بسیار تاثیرگذاری دارد و از خط دفاع تا حمله بازیکنان با کیفیتی دارند. بازیکنان ما تمام زحمت‌شان را کشیدند و توان‌شان را گذاشتند اما روزشان نبود و زورشان به الهلال نرسید.

او ادامه داد: پرسپولیس در شرایط مسابقه قرار نداشت و موقع سفر به عربستان با مشکل مواجه شد. در ورزشگاه کسی را نداشتیم که کنار ما باشد و حواشی زیادی هم به وجود آمد اما از لحاظ فوتبالی و فنی بعضی موقع‌ها زورتان نمی‌رسد و باید واقعیت را گفت. وحید امیری خسته بود و روز مهدی ترابی نبود اما کیفیت بالای یک بازیکن خارجی الهلال باعث شده این تیم متحول شود و مربی‌شان بسیار مربی بزرگی است و توانسته موناکو را قهرمان لیگ فرانسه کند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها ۵۰ درصد ضعیف‌تر از لیگ بودند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این‌که عربستانی‌ها بسیار سرمایه گذاری می‌کنند و فقط بحث جذب بازیکن نیست، گفت: ورزشگاهی که دیدیم بسیار زیبا بود و همه چیز با کیفیت و در حد استانداردهای دنیا بود اما در ایران توان چنین کارهایی را داریم؟ چقدر بگوییم فلان بازیکن غیرت گذاشت. با غیرت بازی کردن چیزی را حل نمی‌کند اما امیدوارم مسئولان بزرگ فکر کنند و آدم‌های اقتصادی و قوی بیاورند و شرایط را تغییر دهند.

او اضافه کرد: مثلا در پرسپولیس این همه بازیکن به اروپا منتقل شد اما با کدام بازیکن درآمدزایی کردند؟ می‌خواهم بگویم باید مدیر بلد باشد کار کند و یک تیم اقتصادی قوی وجود داشته باشد. هیچ برنامه‌ای برای آینده وجود ندارد و قطعا مشکلات زیادی به وجود می‌آید. ما پیشکسوت این تیم هستیم و این موضوع را هم می‌دانیم که پرسپولیس طی چند سال گذشته بسیار مردم را خوشحال کرده است.

رافت در پایان گفت: من جلوی الهلال هم بازی کردم و بسیار امکانات خوب و سرمایه گذاری خوبی دارند و با نظم کار می‌کنند. در کل شب ناراحت کننده‌ای برای هواداران بود اما ما پرسپولیس هستیم و امیدوارم با شروع لیگ قدرتمند ظاهر شویم و قهرمانی را به دست آوریم و در نهایت برگردیم و با قدرت در آسیا بازی کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    1 2
    شایسته رو خوب اومدی. مرد حسابی الهلال ۹۰ دقیقه هر کاری دلش خواست کرد.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    چرا پرسپولیس و استقلال باید در عربستان بازی کنند نه در ایران ؟ چرا در عربستان تماشاگران به راحتی حضور دارند و در ایران ورزشگاه خالی است ؟ چرا مردم ایران همیشه در حال تحقیر شدن و تحت فشار هستند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس