پرسپولیس

تیم پرسپولیس با شکستی سنگین مقابل الهلال از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر تیم عربستانی خاتمه یافت. سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ و گومیس در دقایق ۵۰ و ۷۰ گل‌های الهلال را در این بازی به ثمر رساند.

ببینید:

فیلم/ خلاصه دیدار الهلال ۳-۰ پرسپولیس

با صعود تیم الهلال به مرحله نیمه نهایی، روز سه‌شنبه تیم‌های النصر و الهلال دیدار نیمه نهایی تمام عربستانی منطقه غرب آسیا را برگزار خواهند کرد.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، جانگ هیون‌سو، علی آل بلیهی، ناصر الدوساری، محمد کنو (۸۹-عبدالله الحمدان)، سلمان فرج، موسی مارگا (۸۹- محمد جحفلی)، ماتیوس پریرا (۸۱-مصعب فهض الجویر)، سالم الدوساری (۸۱-حمد الیامی)  و بافتیمبی گومیس (۷۶-صالح الشهری).

شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال/ حذف آخرین نماینده ایران +عکس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی (۷۸-محمد شریفی)، میلاد سرلک، وحید امیری (۶۱-مهدی عبدی)، عیسی آل‌کثیر (۷۸-حامد پاکدل)، سعید آقایی، سیامک نعمتی (۶۶- مهدی شیری) و رضا اسدی (۴۶-احسان پهلوان).

داور: ریوجی ساتو ژاپنی

نیمه اول

دقیقه ۲: ضربه ایستگاهی خطرناک پریرا را حامد لک با یک دست مشت کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶: شوت پریرا از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس و تیر به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال/ حذف آخرین نماینده ایران +عکس

دقیقه ۲۱: ضربه سر رضا اسدی روی پرتاب اوت بلند وحید امیری را المعیوف با نوک انگشتان خود راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۷: سالم الدوساری با حرکت به عرض زمین و جا گذاشتن چند بازیکن سرخپوش به زیبایی با شوتی از پشت محوطه گل اول این بازی را به نام الهلالی‌ها ثبت کرد.

دقیقه ۳۵: نفوذ آل‌کثیر به قلب دفاع الهلال نخستین موقعیت خطرناک پرسپولیس را در این بازی رقم زد که شوت این بازیکن را دروازه‌بان الهلال برگشت داد.

شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال/ حذف آخرین نماینده ایران +عکس

دقیقه ۳۵: رضا اسدی به دلیل خطا روی الدوساری اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

دقیقه ۳۶: ضربه ایستگاهی خطرناک پریرا پس از برخورد به دیوار دفاعی پرسپولیس به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶ : سعید آقایی دومین کارت زرد بازی را از داور ژاپنی دریافت کرد.

دقیقه ۴۹: چرخش و شوت زیبای عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال/ حذف آخرین نماینده ایران +عکس

دقیقه ۵۰: غفلت و غافلگیری مدافعان پرسپولیس در یارگیری و نفوذ پریرا بار دیگر تیم عربستانی را در موقعیت گلزنی قرار داد که پاس در عرض هافبک برزیلی الهلال را گومیس به راحتی و با یک بغل پا به گل دوم عربستانی تبدیل کرد.

دقیقه ۵۵: دفاع بر هم ریخته پرسپولیس در این دقایق به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده و سالم الدوساری بار دیگر با نفوذ به قلب دفاع سرخپوشان در موقعیت تک به تک با لک قرار گرفت که این بار ضربه این بازیکن پس از دریبل دروازه‌بان پرسپولیس به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۵۷: فرشاد فرجی سومین اخطاری پرسپولیس در این بازی بود.

شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال/ حذف آخرین نماینده ایران +عکس

دقیقه ۶۱: موسوی مارگا نیز از تیم الهلال از داور ژاپنی این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۷: ارسال البریک و ضربه والی سالم الدوساری را حامد لک به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۶۸: پاس در عرض پریرا را گومیس با یک شوت تک ضرب راهی دروازه پرسپولیس کرد که این توپ پس از برخورد به صورت سید جلال حسینی برگشت داده شد.

دقیقه ۷۰: نفوذ سالم الدوساری به قلب دفاع سرخپوشان و پاس این بازیکن به گومیس گل سوم آبی‌های ریاض را در این بازی وارد دروازه پرسپولیس کرد.

شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال/ حذف آخرین نماینده ایران +عکس

دقیقه ۷۲: علی آل بلیهی به دلیل خطا روی مهدی شیری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۶: شوت از راه دور پریرا را حامد لک با نوک انگشتان خود به کرنر فرستاد تا اختلاف دو تیم بیشتر از این نشود.

دقیقه ۸۰: محمد شریفی بلافاصله پس از ورود به زمین به دلیل خطا روی بازیکن الهلال از داور ژاپنی کارت زرد گرفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در این مسابقه عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و عملاً نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه الهلال خلق کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    46 8
    شاباش گوها که بعد بازی استقلال شاباش شاباش میگفتن کجان.. استقلال با چندتا جوون و‌نوجوون از الهلال دوتا خورد و چندتا نزد، اینا سه تا خوردن و چندتا نخوردن..
    • محمد IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      10 4
      ای گل گفتی
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      3 8
      بدبخت های پرسپولیسی و استقلالی و سپاهانی و تراکتوری و.. کل فوتبالمون با اون بازی تیم ملی مقابل کره و این بازی های استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال زیر سوال رفته و کم کم باید آقایی فوتبال دیگران را بپذیره بعد شما دنبال گیس کشی های زنانه در داخلید؟ فوتبال ما با این کمبود امکانات سخت افزاری و بی دانشی خیلی از مربیان داخلی حالا حالا ها پاسوز خواهد شد. چرا چشمتونو باز نمیکنید ببینید بازیکن های دیپورتی از همین کشورهای حوزه خلیج فارس سر خواستنشون تو ایران رقابته؟ اسدی که دیشب فقط دو تنه زد و یحیی زود بیرونش انداخت از همه جا دیپورت شد اما در ایران پیشنهادات نجومی داشت. بسیاری از ستاره های ما را همین باشگاه های عربی نمیخوان و وقتی میرن اونجا فوری دیپورت میشن. قبول کنیم فوتبالمون افت داره در همه زمینه ها و این اوضاع دامنگیر همه تیم های باشگاهی و ملی ما میشه باز
    • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      2 8
      بدبخت های پرسپولیسی و استقلالی و سپاهانی و تراکتوری و.. کل فوتبالمون با اون بازی تیم ملی مقابل کره و این بازی های استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال زیر سوال رفته و کم کم باید آقایی فوتبال دیگران را بپذیره بعد شما دنبال گیس کشی های زنانه در داخلید؟ فوتبال ما با این کمبود امکانات سخت افزاری و بی دانشی خیلی از مربیان داخلی حالا حالا ها پاسوز خواهد شد. چرا چشمتونو باز نمیکنید ببینید بازیکن های دیپورتی از همین کشورهای حوزه خلیج فارس سر خواستنشون تو ایران رقابته؟ اسدی که دیشب فقط دو تنه زد و یحیی زود بیرونش انداخت از همه جا دیپورت شد اما در ایران پیشنهادات نجومی داشت. بسیاری از ستاره های ما را همین باشگاه های عربی نمیخوان و وقتی میرن اونجا فوری دیپورت میشن. قبول کنیم فوتبالمون افت داره در همه زمینه ها و این اوضاع دامنگیر همه تیم های باشگاهی و ملی ما میشه باز. بعد یکی یکی بیاین اینجا به اسم تیم دیگه بگید کمرم شکست کمرم شکست
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      14 2
      حالا واقعا فهمیدن بابا مسعود که بود و چه کرد.... آسیا، حسرت لنگیا خخخخخخخ
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      2 2
      بدبخت خودتی لنگی.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    3 18
    کاراته المپیک وقتی ناجوانمردانه اشک قهرمان رو داورا و پزشکها و ..در آوردند اینجا خودشو نشون داد !!!
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      3 1
      حالا این ... به شقیقه چه ارتباطی داشت ؟!
    • آبی ترین IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      11 4
      به عنوان یه استقلالی از همه طرفدارای تیم ها که از شکست تیم کشورشون در کشورای دیگه شاد میشن بدم مید. بی غیرتی را میخورن یه ابم روش
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    8 0
    این کی بود، آهان پر ی مجرد کجایی؟
  • یه مامان با حال IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    23 5
    تسلیت به پرسپولیسی ها. نمیخواین بگین سوشا نفرین مون کرد؟؟ خخخخ.
  • پرسپولیسی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    7 3
    آخ کمرم شکست
  • فارس سگ IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    14 5
    مجری آرزو کرد فینال عربی نباشه و گفت گل بزنیم تا تماشاگران سعودی صداشون درنیاد. 5 دقیقه بعد پرسپولیس گل خورد و خود مجری صداش بسته شد خخخخخخ باشد که پوزه کثیف و پست و فرومایه نژادپرستان به خاک مالیده شود
  • FR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    20 3
    سوگلی آسیا با سه گل بدرقه شد
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    5 13
    انشالله سال دیگه
  • بوئین زهرا IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    18 1
    اینقدر الهلال در تمام خطوط خوب و شناور بازی کرد که از معدود دفعاتی بود که بازی پرسپولیس رو بدون استرس میدیدم و با یک بازی قدرتمند و خوب و گلهای بدون حرف و حدیث ، حق به حقدار رسید ، راستی کیفیت و عیار بازیکنان خریداری شده جدید رو هم دیدیم در کنار بقیه
  • FR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    19 0
    3تا خور چندتا هم نخورد موقعیت چندانی هم نداشت شیر مادر نان پدر جلالت دلاور
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    23 4
    استقلال با او ن تیم نصفه نیمه الهلال رو کرده بود تو قوطی، اگر دروازهبانش خوب نبود نتیجه ۵ بر ۲ به نفع استقلال بود
    • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      8 2
      حالا معلوم میشه نقش بابامسعود و مامان آذر و کمیته داوران و سازمان لیگ در قهرمانی پنج باره پیروزی چقدر پررنگ بوده و این حق خوری و مافیا بازی در فوتبال ایران کاری کرده که غیر از هواداران پیروزی بقیه مردم از باخت آنها خوشحال هم شدند
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    7 1
    دنبال بازی نبودن
  • FR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    6 0
    اینا چی نداشتند که آنها داشتند
    • محمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      7 1
      اینها بابا مسعود نداشتند.داور نداشتند وتکنیک و تاککتیک که اصلا نداشتند ولی ...اونا تکنیک داشتند برنامه داشتند وسالم وفنی بازی کردند...دمشون گرم یک بازی خوب وعالی کردند ۷۰ درصد در برابر ۳۰ درصد ماکیت توپ ومیدان .
    • محمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      6 1
      اینا بابا مسعود وزیر ارتباطات رو نداشتند تکنیک نداشتند .ولی اونا تکنیک و برنامه .....
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      1 1
      راستی وزیر ارتباطات کجاست ؟ کجائی آذری جهرمی ؟! نمی بینمت ... !
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    10 2
    پرسپولیسی ها در بازیهای داخلی و برخی بازیهای کم اهمیت خارجی 95 دقیقه می دوند و خسته هم نمی شوند ! ولی در بازیهای مهم خارجی 55 دقیقه هم نمی توانند بدوند و بجز خطا کردن های پی در پی و خطاهای بد کار دیگری بلد نیستند ! این ابهام باید برطرف شود و نباید خودمان را گول بزنیم. وقتی 95 دقیقه دویدن در رئال مادرید و منچستر یونلیتد هم امکان پذیر نیست و مربیان آنها بازیکنان خسته را از دقیقه 75 یا 80 تعویض می کنند چگونه برخی بازیکنان پرسپولیس در بازیهای داخلی 95 دقیقه می دوند و خسته هم نمی شوند؟ من هیچ قضاوتی نمیکنم ولی مسئولین پرسپولیس باید به این سوالات و ابهامات عجیب حتما پاسخ دهند تا بیشتر از این خودمان را گول نزنیم و یک لیگ خوب و جوانمردانه را هم شروع کنیم.
    • آبی آسمون IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      3 1
      آخه عزیزم نی مسئولای لنگی که دست خودشونو رو نمی کنن اگر یک درصد هم بخوان این کار را بکنن فدراسیون و وزارتخانه نمی گذارن چون گند همه چی در میاد
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    11 1
    حدف دومين تيم ايرانی توسط الهلال سعودي
  • انتقام جویان IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    22 2
    حالا فهمیدین بازی مقابل الهلال با بازی مقابل نمایندگان هند و تاجیکستان فرق داره ؟ باز دم استقلال گرم که با تیم نصفه و نیمه و با چهار تا جوان و کلی حواشی و بدون امکانات و پشتیبانی حداقل الهلال را زیر فشار گذاشت و دروازه بان الهلال بهترین بازیکن زمین شد وارد دوران پساسلطانی فر می شویم .
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    1 3
    آخیش، پس داور چرا فکری به حال پرسپولیس نکرد؟!
  • محمود IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    5 0
    لنگیا کوشن سوراخ موشن خخخخخخخخخخخخخ
  • mojtaba SE ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    2 0
    پرسپولیس تن ناز و خوب بازی کرد؟؟اصلا درگیرانه بازی نکرد.و کلا تو ذاتش نبود که توپی رو تو زمین حریف باید پرس کنه و راحت ضد حمله میخورد و حالا باید زخمهاش رو لیز بزنه تا"انشالله"سال آینده.
  • ربذه IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    3 1
    کاش بخورده از غیرت آزادکارهای کشتی را فوتبالیست های میلیاردی داشتند.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    2 0
    اگر سیدجلال و لک نبودن پرسپولیس ۷،۸ تا می خورد.دیگه اخرای بازی کمر لک از بس شیرجه زده بود درد می کرد
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    6 0
    دم الهلال گرم، واقعا بازی قدرمندی مقابل تیم نه چندان مطرح پرسپولیس انجام داد. انهدام پرسپولیس کاملاً مشهود بود، پرسپولیس هیچ حرفی مقابل تیم الهلال برای گفتن نداشت. کل اختیار بازی در تمامی دقایق در اختیار تیم سعودی بود.
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    1 0
    این همه پول موفت نجومی میگیرند و پول رو با مربی های خارجی حیف میکنند و آخرش هم دست از پا درازتر برمیگردند. ما همیشه با الحلال مشکل داریم چرا یک تاکتیک درست مقابل آنها نداریم. از این فوتبال نون برای ملت در نمییاد؛ پیشنهادمیکنم فوتبال رو حذف کنید و به سایر ورزشها برسیم و خیلی موفق خواهیم بود
  • محمد IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    4 0
    بازی قشنگی بود ..امیدوارم از دیدن این فوتبال تماشایی لذت برده باشید
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    1 0
    باید خوب بازی میکردن که نکردن!
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    4 0
    دیگه تفکرات برانکو تموم شده و یحیی مربی بادانشی مثل برانکو نیست
  • رضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    6 5
    جای تاسف داره که یک تیم ایرانی مقابل تیم های عرب شکست بخوره! جمعیت عربستان چقدره؟ استعدادشان چقدره؟
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      5 8
      جمعیت عربستان رو بی خیال اینجا کلی کیسه کش عربستانی داریم که به عنوان ستون پنجم و تخریبچی عمل میکنند خدا رو شکر پرسپولیسی بود که اینها بازیهای آسیایی رو تماشا کنند و گرنه الان داشتن با دانشجوها گل کوچیک بازی میکردن
  • افشین IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    4 0
    حالا باز جای شکرش باقیست که رسیدن به عربستان بااااااباااا مسعووووود
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    هر چی کشتی گیران گل کاشتند شما فاتحه خوندید این چه بازی بود .
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    6 0
    آهای جماعت لنگ! با شما هستم! تمام کامنت های سخیفی که بعد از باخت استقلال به الهلال گذاشتید در حق خودتان تعبیر شد. این باخت گوارای وجودتان باد!
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      2 6
      آهای کیسه 4 ساله 8 تای آسیاییم تو حرفف نزن النصر عزیزت رفته پای فینال برو براش دم تکون بده وطن فروش
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      1 0
      انشاالله هشتاد سال توی هشتای آسیا بمونی، برو خدا رو شکر کن به النصر نخوردی. تا تیم های عربستانی هستند شما بازنده و ما هم لابد وطن فروش. خدا جای حق نشسته.
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    9 0
    لنگ حکومتی هیچ وقت نماینده ایران نبوده
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 1
      ساده نباش تمام تیم ها حکومتی اند و متعلق به دولت. تو انتظار داری نمی شود حکومت تمام هزینه ها و بودجه و پشتیبانی فوتبال انجام دهد اما باشگاه متعلق به آنها نباشد. فرقی هم نمی کند لنگ و کیسه و پولاد و ذوب میلگرد و بقیه...
  • حسين DE ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    پرسپوليس تيم محبوب پايتخت شكست سنگينى خورد و حذف شد،دنبال هيچ گونه عذر و بهانه و توجيهى نگرديم،الهلال در همه جاى زمين تيم برتر ميدان بود و با شايستگى تمام پيروز شد،اگر به دنبال دليل درستى براى شكست سنگين پرسپوليس ميگرديد آن دليل ساده اين است كه الهلال سيست بازى خود و تفكر مربى و كادر فنى خود را در زمين كاملًا اجرا و ديكته كرد، در طرف مقابل مربى و كادر فنى و بازيكنان پرسپوليس در اين بازى حرفى براى گفتن نداشتند اگر گل اول الهلال كه با كار تكنيكى مهاجم الهلال به ثمر رسيد گل دوم و سوم يك كار گروهى و با پاسكارى فوق العاده خوب بازيكنان الهلال به ثمر رسيد كه پرسپوليس بطور كلى فاقد آن بود،اين شكست را بپذيريم و منصفانه آنرا نقد كنيم،احساسى برخورد نكنيم تعصبات هوادارانه را كنار بگذاريم،خوشحال نباشيم كه قرمزته اوت شد ناراحت باشيم كه نماينده ايران شكست خورد،مسلمًا مسئولين باشگاه پرسپوليس و سر مربى و كادر فنى بايد توضيح و يا توجيهى براى اين شكست سنگين داشته باشند ،از طرفى ديگر بپذيريم كه اين واقعيات فوتبال باشگاهاى ماست و مناسبات حاكم بر آن،به هر حال زمان آن رسيده كه وزير محترم ورزش و رياست محترم فدراسيون فوتبال نگرش تازه اى را ارائه دهند،در هر حال شكست در ميادين ورزشى جزئى از زندگى ورزشى است ،بايد تلاش كرد پيروز شد و اگر پيروز نشديم بازنده سرافراز باشيم نه بازنده سر افكنده ،ضمن عرض احترام و ادب به همه هواداران محترم استقلال خواهش ميكنم نمك روى زخم نپاشيد فراموش نكنيم در وهله اول نماينده ايران شكست خورد و حذف شد.
  • DK ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    4 0
    فکر کردید تیم تراکتور هست که با فدراسیون و تیم داوری شکست بدهید، حیف ا‌ز پول یتیم و دیگر گرسنگان ایرانی‌ ،
  • حاجی MD ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    2 0
    با رفتن بابا مسعود همه چی آشکار شد. استقلال با اون همه بی پولی و مشکلات زیادی که وزیر و جیرخورهاش برای استقلال درست کرده بودن. تو اسیا عالی بازی کرد. الهلال واقعا سر لیز خوردن مدافع استقلال جلو افتاد و تونست در ادامهروحیه بگیره و بازی رو ببره والا استقلال با کمترین امکانات لوله کرده بودش. حالا پرسپولیسی ها فهمیدن در حد اسیا نیستن؟ حالا براشون معلوم شد فقط بخاطر بابا مسعود بود که تونستن کاری رو بکنن که رئال و بارسا و من سیتی نتونستن بکنن (5 قهرمانی در لیگ) دوران اتمام پرسپولیس شروع شده
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    فقط پرسپولیس در شرایط مسابقه نبود و الهلال در لیگ عربستان کلی بازی کرد،پرسپولیس شجاع و کنعانی و احمد رو از دست داد اونا کلی بازیکن خریدن،استقلال هم در کوران بازیها با الهلال بازی کرد که بهتر بازی کرد،الباقی حرفا وطن فروشی و لج دیگران از قهرمانیهاست،مضحک ترین حرفی هم که میشنوم بعنوان یه فوتبالیست بحث وزیر پرسپولیسیه،والسلام
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    جالبه که یک تیم باخته بقیه لیچار بار میکنتد. این یعنی فوتبال کثیف حرفه ای که نه فایده دارد برد آن و نه جنبه دارد باخت آن
  • FR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    لنگیها اینقدر سوختن اینقدر تحت فشارن که توی هواداری لنگ در تلگرام اقدام به بدتری فحاشیها به سرودشان میکنندباید هم بسوزن چون استقلال با چندتا جوان بیتجربه چندین موقعیت داشت وبا دوگل باخت ولی لنگ با کلی ادعا با سه گل باخت و چندین گل هم روی شانس نخورد و حتی یک موقعیت هم نتوانست ایجادکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس