تسلیحات ارتش صهیونیستی باندهای جنایتکار را تغذیه می‌کند

به نوشته یک رسانه عبری باندهای جرم و جنایت در اسرائیل تسلیحات خود را از انبارهای ارتش صهیونیستی تهیه می‌کنند.

به گزارش مشرق، براساس گزارش روزنامه هاآرتص، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ سالانه صدها قطعه سلاح از طریق نظامیان اسرائیلی از پایگاه‌ها و مراکز نظامی ارتش خارج و در بازار سیاه به باندهای خلافکار فروخته می‌شوند.

ارتش اسرائیل به بخشی از این سرقتها اعتراف کرده و خبر داد ۳۲۳ قطعه سلاح ام ۱۶، هفتاد و پنج قطعه سلاح ام ۴، هشتاد و چهار قطعه سلاح از نوع تافور، ۳۲ قطعه مسلسل از نوع نیگیو و ماگ، ۱۳ کلت از گلوک، ۸۲ نارنجک‌های تفنگی، ۵۲۷ نارنجک، ۴۷ موشک از نوع لاو، ۳۷ نارنجک انداز، ۳۸۶ بمب، ۱۲ گلوله منور، ۳۵ جعبه مهمات مختلف و ۵۰۰ هزار گلوله جنگی از انبارهای ارتش اسرائیل به سرقت رفته است.

به نوشته هاارتص این رقم تنها بخشی از سرقت سلاح و مهماتی است که ارتش اسرائیل حاضر به اعتراف به آن شده است در حالی که رقم دقیق حجم سلاح‌های به سرقت رفته از انبارهای ارتش اسرائیل حداقل برای دوره تا سال ۲۰۱۵ امکان پذیر نیست.

به اعتقاد این رسانه عبری زبان، آمار اعلام شده توسط ارتش اسرائیل را باید چند برابر تصور کرد به نحوی که ارزیابی کارشناسان بر سرقتی به ارزش ۱۵ میلیون دلار تاکید دارد.

انتقال سلاح از انبارهای ارتش اسرائیل به باندهای تبهکار آنقدر به آسانی انجام می‌شود که باندهای جنایتکار به این انبارها به عنوان منبع اصلی تامین تسلیحات خود می‌نگرند.

برای پی بردن به حجم این سرقت‌ها همین بس که سالانه در حدود ۲۵۰ هزار گلوله جنگی از پادگان‌های ارتش اسرائیل خارج و در اختیار باندهای تبهکار اسرائیلی قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    1 0
    تمام گروه های تروریستی تجزیه طلب و ضد ایرانی در سطح منطقه از یک نقطه سیراب و حمایت و شارژ می‌شوند ( رژیم اسرائیل ) غده سرطانی منطقه ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس