کد خبر 1286448
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
لیگ ستارگان قطر؛ پیروزی العربی در نخستین حضور «اسماعیلی»

هفته ششم لیگ ستارگان قطر امروز (شنبه) با برتری تیم فوتبال العربی در نخستین حضور «فرشید اسماعیلی» دنبال شد.

به گزارش مشرق، تیم‌ فوتبال الشَمال امروز میزبان العربی بود؛ تیمی که به‌تازگی «فرشید اسماعیلی» هافبک سابق باشگاه استقلال را به خدمت گرفته است. «مهرداد محمدی» نیز که در العربی توپ می‌زند به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی،  قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.  محمدی که در فصل گذشته بازی‌های چشمگیری را برای تیم فوتبال العربی انجام داده بود به خاطر مصدومیت، نمی‌تواند تا ۶ ماه دیگر تیمش را همراهی کند.

محمدی شب گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. با این جراحی او چند بازی تیم ملی فوتبال ایران را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دست خواهد داد.

دیدار دو تیم که در هفته ششم لیگ ستارگان قطر برگزار شد، در نهایت با پیروزی سه بر یک العربی به پایان رسید. در این دیدار اسماعیلی ۶۴ دقیقه برای العربی بازی کرد. گل‌های این تیم را «یوسف مساکنی دقایق ۱۳و ۵۳» و «آرون بوپنزا دقیقه ۲۲» به ثمر رساندند. برای الشمال نیز «آتاوان» در دقیقه ۸۲ موفق به گلزنی شد.

العربی با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. الشمال نیز به جایگاه دهم سقوط کرد.

در دیگر دیدار این هفته لیگ ستارگان قطر، السیلیه که «رامین رضاییان» را در اختیار دارد، برابر الوکره‌ که از حضور «امید ابراهیمی» بهره می‌برد، به میدان رفت و در نهایت این الوکره بود که با گل دقیقه ۸۷ «بنیوتو» سه امتیاز را از آن خود کرد.

الوکره با این سه امتیاز به رده پنجم رسید و السیلیه نیز در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.

در حال حاضر السد و الدحیل به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ امتیاز در جایگاه اول و دوم لیگ ستارگان قطر جای دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس