کد خبر 1286032
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
تیراندازی در آمریکا

در جریان مسابقه فوتبال دبیرستانی در ایالت آلاباما آمریکا، دست‌کم چندین نفر زخمی شدند و حال یکی از قربانیان وخیم اعلام شده است.

 به گزارش مشرق به نقل از سی بی اس، خبرها حاکی از وقوع تیراندازی در جریان برگزاری یک مسابقه فوتبال در شهر «موبیل» ایالت «آلاباما» آمریکا است.

این حادثه اندکی قبل از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی در یک استادیوم ورزشی رخ داد و طی آن دست کم چهار نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش می‌شود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از هویت ضارب یا انگیزه احتمالی وی در دست نیست.

این نخستین باری نیست که استادیوم «لَد- پیبلز» آلاباما شاهد چنین حادثه‌ای است و پیشتر در آگوست ۲۰۱۹ نیز تجربه تیراندازی جمعی را داشته است که طی آن ۹ نفر هدف گلوله قرار گرفتند. ضارب آن حادثه یک نوجوان ۱۷ ساله بود که خود را تسلیم پلیس کرد.

در جریان بازی فوتبال دبیرستانی در «موبیل» ایالت «آلاباما» آمریکا چندین گلوله شلیک شد و چندین نفر زخمی شدند که ظاهراً حال یکی از آن‌ها وخیم است.

دانلود

شبکه راشاتودی در این خصوص گزارش کرد تصاویر منتشر شده در شبکه‌های نشان می‌دهد در پی وقوع حادثه تیراندازی در استادیوم شهر موبیل ایالت آلاباما، تماشاچیان و بازیکنان به سرعت استادیوم «لاد-پیبلز» را ترک می‌کنند.

جزئیات درباره حادثه تیراندازی هنوز منتشر نشده است و پلیس موبیل تنها تأیید کرده است که چندین نفر به دلیل جراحات ناشی از تیراندازی فوق به بیمارستان منتقل شده‌اند و شدت جراحات یکی از آن‌ها بسیار وخیم اعلام شده است.

دانلود

اداره پلیس موبیل در بیانیه‌ای به خبرنگاران محلی درباره این حادثه گفت: «زخمی شدن چندین نفر گزارش شده است و این قربانیان به بیمارستان منتقل شده‌اند و یکی از افرادی که به بیمارستان منتقل شده است، دچار جراحات بسیار وخیم است».

حادثه تیراندازی در استادیوم شهر موبیل حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت محلی (۰۶:۳۰ صبح شنبه به وقت تهران) در جریان بازی فوتبال بین دو دبیرستان در این منطقه، ویلیامسون و ویگور، رخ داد.

یکی از رسانه‌های محلی (WKRG) تأیید کرد که دست‌کم چهار گلوله در جریان این بازی شلیک شده است.

تیراندازی در جریان بازی فوتبال آمریکا +فیلم

حادثه فوق در حالی صورت گرفته است که بعد از حادثه تیراندازی در جریان مسابقات فوتبال دبیرستانی در سال ۲۰۱۹ در آلاباما، فلزیاب‌هایی در استادیوم لاد-پیبلز نصب شده بود. در حادثه تیراندازی سال ۲۰۱۹ در این استادیوم دست‌کم ۹ نفر زخمی شدند.

هنوز مشخص نیست که چطور اسلحه جمعه شب به وقت محلی وارد استادیوم لاد-پیبلز شده است که در نهایت به این حادثه منجر شد.

«میسکیا بارنس» یکی از شاهدان ماجرا در خصوص حادثه شب گذشته گفت: «شرم‌آور است که نمی‌توانید بدون وقوع چنین حوادث مزخرفی به یک مسابقه فوتبال دبیرستانی بیایید. آنچه که نگرانم می‌کند و از آن متعجب هستم این است که آن‌ها چطور با اسلحه وارد استادیوم شدند. چگونه داخل شدند؟ این وحشتناک است».

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره ایالات متحده حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا نشده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس