فدراسیون فوتبال عربستان: پرسپولیس اطلاعات پروازش را به موقع ارسال نکرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان گفت: علت صادرنشدن مجوز پرواز تیم فوتبال پرسپولیس، تاخیر این باشگاه در ارسال اطلاعات پرواز بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که باید روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به مصاف الهلال این کشور برود، قرار بود دیروز به ریاض سفر کند. کاروان پرسپولیس صبح دیروز به فرودگاه مهرآباد رفت اما پس از پنج ساعت معطلی در فرودگاه مجوز پرواز این تیم از سوی فرودگاه مقصد صادر نشد. در نهایت هم سرخپوشان به خانه برگشتند تا در فرصت دیگری به عربستان سفر کنند.

پس از بروز این اتفاقات، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد که هماهنگی‌های لازم از پیش انجام شده و مشکل به‌وجودآمده به خاطر «کارشکنی» فرودگاه مقصد بوده است.

با این وجود ابراهیم قاسم دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان گفت: مسوولیت میزبانی برعهده فدراسیون است و نه باشگاه‌ها. بنابراین اعتراض باشگاه پرسپولیس به الهلال ارتباطی ندارد.

وی افزود: فدراسیون‌ها بر مبنای ضوابط و مقررات در این خصوص اقدام می‌کنند. علت صادرنشدن مجوز پرواز پرسپولیس این بود که آنها تاخیر زیادی در ارسال اطلاعات مرتبط با پرواز اختصاصی خودشان به ریاض داشتند. درباره این موضوع با کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تماس گرفتیم. از یک هفته پیش مدارک را خواستیم اما پرسپولیس با تاخیر زیاد روز سه‌شنبه این مدارک را ارسال کرد. انجام امور اداری لازم در این خصوص زمان‌بر است.

دیروز حمیرا اسدی رییس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران هم گفته بود که مشکل پیش‌آمده به «کارشکنی» عربستان ارتباطی ندارد و پرسپولیسی‌ها مدارک خود را به‌موقع ارسال نکرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    10 2
    متأسفانه عمده بودجه ورزش کشور توسط لمپن هایی که دو تیم پایتخت نشین پرسپولیس و استقلال را مثلأ اداره می کنند به هدر می رود و گویا تا ابد این جریان باید ادامه داشته باشد. انگار که بودجه ورزش کشور ارث پدر این دو تیم و طرفداران فحاش و آشوبگر این دو تیم است. تا زمانی که این لمپن های به صورت موروثی بر این دو تیم یعنی قسمت اعظم فوتبال و ورزش کشور حکومت می کنند از این آبرو ریزی ها بسیار و بسیار اتفاق خواهد افتاد. البته طبق معمول مسئولان این تیم از مملکت و "هرکس که می تواند کاری بکند" طلبکار هستند.
  • جواد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    18 8
    عادت کردن تو این 5 سال هر کاری کردن کسی چیزی نگفت بهشون فکر کردن مسعود خان هنوز زنده است
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    5 20
    یکی از شگردهای عربهای وهابی نجس ، با این رفتارهاشون میخواهند به روحیه بازیکنان ما قبل صفارای با این وحوش داعشی ضربه ای روحی و ناامیدی وارد کنن......
    • محمد MD ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      13 1
      مگه نخوندی خانم اسدی گفتم خودشون مدارکشون رو دیر ارسال کردن
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      13 9
      حالت خوبه عمو، چه میزنی، الان دیگه بهانه الاستقلال و چرندیات اینچنینی نداری افتادی به هذیان گویی، همه مقصرن جز تیم لنگ، اون از حرکت نژادپرستانه بازیکن جلوی دهها دوربین و چشمان داوران و ناظرین که توجیه کردین برای برادرزاده اش بوده!!! و .... این مسخره بازی هاتان مثنوی هفتاد من کاغذ هستش، لامصب اسنپو تعطیل کردن تازه اگه تعطیلم نبود اسنپ خارج از کشور مجوز تردد نداره.
    • اهوازی GB ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      8 1
      خفه شو مردک ببین تیم ملی چند تا بازیکن عرب داره بعد بیا عقده های نژادیت خالی کن اصولا نژادپرستها آدمهای کوته فکر واحمقی هستند
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      1 0
      ۱۴:۵۸ تو حتما از همون راپورت بده هایی وگرنه هیچکس حتی تیم مقابل هم ادعا وشکایتی نکرده بود تا شما احمق‌ها راپورت نداده بودین لازمه هی بگین چیکار کردین اگه با شما برخورد شده بود الان طلبکار نبودین آخه احمق تو تیم نفت آبادان هم که بود این حرکت و انجام میداد اونجا هم برای نژاد پرستی بود؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    بدبختی مملکت ما همینه که قصور کننده هیچ موقع مورد مواخذه قرار نمی گیره مسبب باید پاسخ گو باشه قصور کننده زود باید برکنار بشه تا این جور بی مبالاتیها ادامه پیدا نکنه در همه زمینه ها باید جوابگو باشند چون ترس نیست بی خیالند.هم تو اداره کشور وغیره.
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 2
    واقعا متاسفم برای این دوستان استقلالی این تیم پرسپولیس نماینده ایران هستش حالا شما میایی طرف این عربها رو میگیرید
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 0
      متاسف برای شما بایست باشیم که به نژادی حال به هر اسم داری توهین میکنی، عرب، ترک، کرد، لر و... درصد بسیار زیادی ازجمعیت کشورمان عرب زبان و بسیار بسیار مهمان نواز هستن، اصلا عرب ایرانی نه، عرب عراقی چه؟ عرب سوریه چه و... با آقا سید حسن نصرالله چه؟ بد و خوب همه جا هست ما اینجا جنگ اقوام رو داریم مگه عامو، یه بازی فوتبال ساده ست استقلا و پرسپولیس کری خونی دارن ولی جنگ داریم مگه؟ بسیاری از بازیکنان با کیفیت و فوتبال کشورمون از خوزستان عزیز و عرب زبان بودن، به این اسامی دقت کن امیرآل خیراندیش، حمید برمکی، پرویز دهداری، حمید جاسمیان، محراب شاهرخی، اکبر افتخاری، ناظم گنجاپور، حسن نظری، ابراهیم قاسم پور، مجید حلوایی، حسین گازرانی، محمد صادقی، عبدالرضا برزگری، احمدرضا عابدزاده، علیرضا فیروزی، کریم باوی، کریم بوستانی، صمد مرفاوی، سهراب بختیاری زاده، ایمان مبعلی، علی بداوی، حسین کعبی، سیدمحمد علوی، مجاهد خذیراوی، عبدالله ویسی، ابراهیم تهامی، سیروس نعمتی نژاد، نعیم سعداوی، سیامک رحیم پور، مجید بشکار، مسعود سلیمانی شجاعی، عبدالرزاق خادم پیر، بهزاد غلامپور، ایرج سلیمانی، منصور رشیدی، جلال کاملی مفرد، پژمان منتظری و ... بسیاری شون هم عرب بودن، همین حالا آل کثیر عرب نیست و بقول این دوستمون مثنوی هفتاد من کاغذ میخواد. اینجا اعراب مقصر بودن قبول تو بازی با تیم گمنام هند اسمش چی بود یادم نیست که خانم اسدی هم گفتن اسامی رو دیر اعلان کردن که باعث دردسر شد اونجا هم صددرصد هندی ها مقصر بودن که تو اینستاگرام تان همچو نادر بهشون تاختین. والله بالله بابا مسعودتان رفت دوران بابایی تان تمام شد بایست طبق قانون عمل کنین و از اتهام به دیگران خودداری کنین.
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    این مزخرفات چیه دادش اون وهابیه واون نجسه اون عربه واون عجم این خبرورزشی ست نه نژادپرستی واقعا دست اسرایل ازپشت بستید حالا مقصر هرکسی هست به توی کیسه کش گلات سوز چه ربطی داره الان برای کیسه گل وبلبل شده هرنوع کارشکنی علیه پرسپولیس انجام میشه ولی اون خدا به موقع جوابشان خواهد داد چوب خدا صدا نداره کیسه این هم بفهم امسال هم ششمین قهرمانی را به کوری چشم شما کیسه های وطنفروش جشن می گیریم تا باز هم شش تایی تون کنیم
  • طالب والموس IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    لطفن با ادب باشید من خجالت میکشم شما بی شخصیت ها اوفتادید جون هم ساکت بی ادب
  • Shahram IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    باید مثل پیره زنا بگیم لعنت به هر کسی که کار شکنی کرده هر کسی کوتاهی کرده هرکسی که شایعه پخش میکنه چه ال سقوط چه مسول ایرانی چه خب گزاری که شایعه پخش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس