پشت پای ایرلاین‌ها به قانون در شرایط کرونا/ مسافران خواهان ورود رئیس جمهور

پرواز امشب شرکت وارش از بوشهر به تهران با شماره پرواز ۵۸۷۲ صد درصد گنجایش هواپیما را در این شرایط کرونایی پر کرده است.

به گزارش مشرق، پرواز امشب شرکت وارش از بوشهر به تهران با شماره پرواز ۵۸۷۲ صد درصد گنجایش هواپیما را در این شرایط کرونایی پر کرده است.

بی‌توجهی ایرلاین‌ها در حالی است که این شرکت‌ها از زمان شیوع کرونا مشروط به کاهش ظرفیت پرواز اقدام به افزایش سه تا چهار برابری بلیت کرده بودند اما در عمل و در نبود نظارت مسؤولان تمامی گنجایش پروازها پر است.

جالب اینجاست که این شرکت‌های هواپیمایی به بهانه کرونا وعده غذایی خود را حذف کرده‌اند اما از طرفی از تمامی ظرفیت پرواز برای حضور مسافران استفاده کرده و تمامی صندلی‌های را به فروش می‌رسانند. اتفاق که باعث دلخوری مسافران و گلایه آن‌ها شده است.

برخی از مسافران پرواز در گفتگو با خبرنگار، با ناامیدی از سازمان هواپیمایی کشور برای رسیدگی به این موضوع، خواهان ورود رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به وضعیت نابسامان ایرلاین‌ها شدند و گفتند: این کار ایرلاین‌ها نقض قانون است و متاسفانه هیچگونه نظارتی روی آن‌ها نیست.

پشت پای ایرلاین‌ها به قانون در شرایط کرونا/ مسافران خواهان ورود رئیس جمهور

تصویر ارسالی مخاطبان از داخل هواپیما

آن‌ها می‌گویند: هزینه پرواز به شکل سرسام آوری افزایش پیدا کرده اما کیفیت خدمات کمتر شده و در این شرایط کرونایی گنجایش پرواز را پر می‌کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به تکرار چندین و چندباره این مساله و بی‌توجهی سازمان هواپیمایی کشور و عدم نظارت بر ایرلاین‌ها، حالا مردم انتظار دارند که شخص رییس جمهور و وزیر راه ورود جدی به این مساله داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس