نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است

۲۱۵ نماینده مجلس در بیانیه‌ای ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تشکر از فعالیت‌های ناجا، آمادگی خود را برای حمایت و تقویت همه جانبه از این نیرو اعلام کردند.

به گزارش مشرق، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز بیانیه نمایندگان در حمایت از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به شرح زیر قرائت کرد:

بیشتر بخوانید:

مانور «اقتدار» با حضور شهردار تهران برگزار شد

«نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نهادی مقتدر و انقلابی و برخوردار از نیروی انسانی متدین و مردمی است که در طول سال‌های اخیر به مدد فرمانده مجاهد و انقلابی نیرو، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین توانسته است در مقابله مستمر با اشرار، قاچاقچیان، برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی حفظ جان، مال و ناموس ملت ایران اسلامی، حراست از مرزهای کشور و ایجاد محیطی امن برای زندگی بهتر مردم نقشی تعیین کننده داشته باشد. فرمانده معزز کل قوا، در پیام اخیر خود این نیرو را از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانستند که بحمدلله در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است. نیروی انتظامی حافظ امنیت و انضباط اجتماعی در پهنه جغرافیای کشور و در متن و بطن زندگی مردم است که بی منت به پاسداری از ارزش‌های اسلامی و صیانت از جان و ناموس مردم می‌پردازد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری، امنیت، اقتدار و آرامش امروزی ایران اسلامی را مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شبانه روزی نیروی انتظامی می‌دانیم و هفته نیروی انتظامی را به فرمانده انقلابی و جهادی و آحاد مدیران و پرسنل تبریک می‌گوییم و از مدیریت شایسته نیروی انتظامی و تلاش‌های مخلصانه و فعالیت کارکنان و سربازان خدوم تشکر کرده و آمادگی خود را برای حمایت و تقویت همه جانبه از این نیروی انقلابی اعلام می‌داریم.»

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 1
    این مجلس جز بیانیه و شعار کار دیگری نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس