ائتلاف الفتح: هنوز تعداد زیادی آرای شمارش نشده است که ما را برنده می‌کند

سخنگوی ائتلاف الفتح با تاکید بر اینکه اعتراض این ائتلاف به نتایج اولیه انتخابات نشانه مخالفت با هیچ گروه سیاسی برنده در این انتخابات نیست، کفت که با شمارش آرای باقیمانده این ائتلاف پیروز خواهد شد.

به گزارش مشرق، «احمد الاسدی» سخنگوی ائتلاف الفتح عراق و از گروه‌های معترض به نتایج انتخابات این کشور امروز سه شنبه تاکید کرد که این ائتلاف با توجه به آشفتگی موجود در اعلام نتایج انتخابات، از آرای طرفداران خود نمی‌گذرد.

به گزارش السومریه نیوز، الاسدی در نشست خبری گفت: ما از آرای توده‌های طرفداران خود از جمله الحشد الشعبی نمی‌گذریم و در مورد لزوم انجام اقدامات مهم برای اطمینان از یکپارچگی انتخابات توافق کرده‌ایم، چون در نتایج اعلام شده شفافیت نیافتیم.

وی افزود:  بسیاری از مردم به دلیل روش‌های پیچیده مانند اثر انگشت و دستگاه‌های الکترونیکی نتوانستند رأی بدهند؛ علاوه بر اینکه در اعلام نتایج نیز علنا آشفتگی وجود دارد.

سخنگوی ائتلاف الفتح عراق گفت: ما به نتایج اعلام شده اعتراض کردیم؛ اما مخالفت ما با هیچ گروه سیاسی پیروز در این انتخابات نیست.

الاسدی گفت: حوزه‌های انتخابیه که آرای آن دستی شمارش شده است، هنوز به آرای شمارش شده افزوده نشد که این قریب به یک میلیون رای است.

وی افزود: ائتلاف الفتح مشکلی  با جریان صدر یا غیر آن ندارد و نتایج نهایی، تعیین کننده است.

الاسدی تاکید کرد: ما شواهدی داریم که ثابت می‌کند هنوز تعداد زیادی رای داریم که ما را برنده می‌کند و هواداران ما حق دارند نارضایتی و رد نتایج را بدون نقض قانون ابراز کنند.

سخنگوی ائتلاف الفتح گفت: مردم ما در همه مناطق عراق احساس ناامیدی زیادی می‌کنند. ما به آنها می‌گوییم که دلسرد یا غمگین نباشید. ما دولتمرد و حامی دولت هستیم و از کمیساریای عالی انتخابات هم در ارائه همه شواهد شفاف حمایت می‌کنیم، اما هیچ نتیجه ای را بدون سند و مدرک نمی‌پذیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس